Uus Barbie, muodin taikkaa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Onko joku ostanut jo, suosittelen, jopa mä tykkäsin, kivoja väriä ja itse elokuva on kiva:), ostin tytöille tänään sen sekä kaunotar ja hirviö:heart:

24524.jpg

tämä:)

Meidän tyttö sai viikko sitten,kun laittoi omia vanhoja leffojaan 30kpl kirpparille myyntiin.Meidän 5v neiti myös kovin barbi fani ja kaikki barbi dvd:t löytyy lukuunottamatta sitä joulutarinaa jonka pukki saa tuoda konttiin jouluksi:D

[QUOTE="vieras";22358550]Meidän tyttö sai viikko sitten,kun laittoi omia vanhoja leffojaan 30kpl kirpparille myyntiin.Meidän 5v neiti myös kovin barbi fani ja kaikki barbi dvd:t löytyy lukuunottamatta sitä joulutarinaa jonka pukki saa tuoda konttiin jouluksi:D[/QUOTE]

Niin ja toivelistalla oli luonnollisesti se glitteri kaappi ja muodin taikaa barbi ja ken:)

[QUOTE="vieras";22358550]Meidän tyttö sai viikko sitten,kun laittoi omia vanhoja leffojaan 30kpl kirpparille myyntiin.Meidän 5v neiti myös kovin barbi fani ja kaikki barbi dvd:t löytyy lukuunottamatta sitä joulutarinaa jonka pukki saa tuoda konttiin jouluksi:D[/QUOTE]

Miten tykkäsi:D

Tykkäsi ja äitikin tykkäsi=)Mun oma suosikkini on barbie ja pegasoksen taika ja merenneidon tarina oli myös hyvä,on äitikin vähän hurahatanut tähän touhuun,on omat barbit ja leikit jäänyt vähän vähälle lapsena kait:D

[QUOTE="vieras";22358573]Tykkäsi ja äitikin tykkäsi=)Mun oma suosikkini on barbie ja pegasoksen taika ja merenneidon tarina oli myös hyvä,on äitikin vähän hurahatanut tähän touhuun,on omat barbit ja leikit jäänyt vähän vähälle lapsena kait:D[/QUOTE]

kiva:D

muuten se mereneidon tarina on kans aika hyvää, mun kun aina melkein pakko ne katsoa yhdessä

Yhteistyössä