Pitäisiköhän jotain hankkia vie lä lapsille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli luettelen tässä lahjoa joita tiedän meidän lasten saavan. Kaikki ei siis ole meiltä. Laitan merkin (M) niiden perään jotka olen itse hankkinut.

Poika 9v:

Spy Gear -vakoilutarvikkeita 7kpl erilaisia (M)
Autorata (joku formula, saa tehtyä erilaisia ratoja)
Jalkapallo joukkueen aiheella pussilakanasetti+aluslakana
Afrikan tähti + siirtotatuointeja + suklaata

Tyttö 7v:

Siivoussetti, hyvin simppeli ja yksinkertainen, edullinen (M)
Korurasia (M)
Violetti tuubihuivi
Barbien vaatekaappi + barbie
cd-soitin
Lego Friends-legopaketti
Tuhkimo-pussilakanasetti + lakana

Tyttö 4v:

Prinsessa teeastiasto (M)
Korurasia (M)
Lego Friends-legopaketti
Barbie + joku kampauspöytä tms.
Tuhkimo-pussilakanasetti + lakana

Tytöille yhteiseksi Olivian talo Lego Friends-sarjasta (M)

Tossa kaikki mitä tiedän lasten saavan. Itse olen ostanut aika vähän mielestäni lapsille. Veljeni ostaa usein aika kalliita juttuja kuten pojalle nyt tuon autoradan.

Kaikki on oikeastaan sellaisia mitä lapset ovat toivoneet. Tai siis ovatkin. Toki tietty ovat toivoneet kaikenlaista muutakin. Tytöt erityisesti. Pojan päätoiveet on toteutettu. Tyttöjen ns. päätoiveista on vaikea sanoa. Tai no noita Lego Friendsejä ne taitaa eniten haluta.

Mutta keskitynkö jo muiden lahjoihin vai pitäiskö kehittää vielä jotain ja jos niin mitä? Mikä ois kiva? Jotkut pyjamat ajattelin kyllä hankkia ehkäpä, jos löydän. Pojalle kalsareita tms kun ei pyjamaa käytä.

Eivät ihan kauheasti tuohon päälle enää saa mitään, mutta ainakin siskoni on ostanut jotain enkä tiedä mitä. Niin ja äitini ostaa jotain, mutta en tiedä mitä.

Meillä lapset ei saa leluja pitkin vuotta. Sen sijaan kaikkea ns. tarpeellista hankin aina kun tarvitaan eli vaatteita, suksia, luistimia jne en osta joululahjaksi. Synttärit ja joulu on pääasiassa ne ajat jolloin saavat leluja. Muuten on tosi harvinaista että ostan. Joskus kirpparilta jotain.

Ja meidän lapsilla ON liikaa kaikkea. Heillä on siis käytännössä ihan kaikkea eli sikäli tmä on turha avaus...

Joo samaa mieltä että paketteja pitäis olla kaikille lapsille yhtä paljon:( Ap:n pojalla vähän paketteja verrattuna tyttöihin, miksi? Varmasti tulee pojalle paha mieli:(

Yhteistyössä