Uuninpellit puhtaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Toisen ketjun innoittamana kyselen nyt tätäkin, kun täällä tuntuu olevan asioista tietäviä ihmisiä paikalla :) . Eli miten saa uuninpellit taas puhtaiksi? Olen kokeillut aineella, jolla uuninkin puhdistan (siinä ainakin sanottiin, että käyn pelteihinkin...), olen pistänyt tiskikoneeseenkin (jossain oli tällainen neuvo) enkä saa puhtaaksi.

Universal Stone on kova sana ja myrkytön. Meillä putsataan lavuaarit,tiskipöytä,keraaminen liesi,uuni ja pellit tällä...Saa esim.Prismasta n. 18,- purkki,mulla kestänyt nyt yli 2 vuotta. Myös laattojen saumat tulee puhtaiksi ja grilli.

Alkuperäinen kirjoittaja rep-pa-na:
Universal Stone on kova sana ja myrkytön. Meillä putsataan lavuaarit,tiskipöytä,keraaminen liesi,uuni ja pellit tällä...Saa esim.Prismasta n. 18,- purkki,mulla kestänyt nyt yli 2 vuotta. Myös laattojen saumat tulee puhtaiksi ja grilli.

Mulla on muuten tuota! Enkä ole sen kanssa vielä kokeillut. Täytyykin huomenna kokeilla. Konetiskiainetta mulla olis tablettina, kaipa sekin sinne liukenisi :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja rep-pa-na:

Mulla on muuten tuota! Enkä ole sen kanssa vielä kokeillut. Täytyykin huomenna kokeilla. Konetiskiainetta mulla olis tablettina, kaipa sekin sinne liukenisi :D .

Tuuhan huomenna ilmoittamaan toimiko :) Kiinnostaa tietää kun oon monesti ajatellu, että pitäs tuota ostaa.

Sitruunalla, leikkaat pari kolme sitruunaa viipaleiksi ja levität tasaisesti pellille.
Laitat n. 100 asteiseen uuniin tunniksi tai niin kauan kun nesteet sitruunoista on haihtunu.
Suosittelen olemaan tarkkana, ne myös helposti palaa uunipeltiin kiinni :ashamed:
Lopuksi sitten tietysti poistat sitruunat pelliltä ja peset normaalisti astianpesuaineella. Ihan toimiva.

Yhteistyössä