Uuni riisipuuro ollu 9 asti uunissa, jokohan se ois valmista :/

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Laitoin 9 jälkeen, että olis puol 11 jälkeen valmista, mut tyhmänä menin laittamaan folion päälle ettei tulis sitä palanutta pintaa siihen ja sille ei ollu tapahtunut 1,5 tunnissa MITÄÄN :O

No, otin folion pois ja nyt menny reilu tunti ja se inhottava palanut kerros tullu siihen päälle.

Niiiiiin ois hellalla jo tehty tuo puuro ja olis niin paljon parempaakin, mut ei vain aika riitä kaikkeen.

Kolme tuntia puuron tekoa, justiinsa juu :D

muoks.. joo-o, ihan litkua oli vielä..

Neuvokaa nyt mitä ton kanssa tekee? Muuttuuko se tosta litkusta nyt puolessa tunnissa miksikään?

Ois vaan pitäny tehdä hellalla
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vier
Mullakin kesti 2h reilut, vaikka paketin päällä luki että 1,5h menee kun ohjeen mukaan valmistaa.

Eikä ollut edes tehoton uuni. Mitään palanutta pintakerrosta en kyllä saanut aikaiseksi, kuinka kuumalla sulla uuni?
Mulla oli muistaakseni 175 astetta ja uunin alatasolla. (ilman kiertoilmaa.)
 
Paljonko sulla on uunin lämpötila,jos ei tuossa ajassa ole tapahtunut mitään? Itse pidän riisipuuroa uunissa 175 asteessa 2h, ja vetäsen kauhalla sen "inhottavan palaneen kuorrutteen" roskiin, sehän irtoaa tosi näppärästi siitä :)
 
puuropissis
Mä teen riisipuuron aina tällä ohjeella http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/99039/Riisipuuro/ ja koskaan ei ole kiehunut yli, koskaan ei ole palanut pohjaan ja onnistuu taatusti. Maitona käytän joko pelkkää punaista, tai puolet punaista, puolet sinistä.
 

Yhteistyössä