uudet vaunut vastaan vanhat vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jii äm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jii äm

Jäsen
21.04.2008
134
0
16
Kiinnostaisi tietää että ostatteko mielummin ensimmäiselle lapselle uudet vaunut vai mielummin käytettynä, vai käykö esim. vanhempaa vuosimallia olevat?

mitä mieltä näistä?

Ihmetteliöille tiedoksi niin muovikassit siksi renkaiden päällä olleet hetkellisiesti kun ei ole rengas suojia :ashamed:

Miksei vanhatkin kävisi? Noiki on näköjään Emmaljungat joten jos joku paikka menee rikki niin saat varaosia kaupasta.. Ja varmana on hyvät vaunut vaikka vuosimalli ei olis -08.

Me kuitenki ostettiin esikoiselle uudet aikanaan ku ajateltiin että niitä sit käytetään jopa 10-vuotta sillä meillä on suunnistelmissa useampi lapsi, jopa 4.. Mut jos olit tullu vastaan hyvät käytetyt niin mikäs siinä...

Minä ostin käytettynä Brion kuomurattaat esikoiselle ja hyvin ovat palvelleet meillä kolmea lasta. Edellisellä omistajalla oli kahdella lapsella. Nyt alkaa olla kuomu niin löysä ettei tahdo pysyä siinä mihin sen laittaa.

Mieluummin maksoin silloin 50 euroa muutaman vuoden vanhoista kuomurattaista kuin olisin laittanut lähemmäs tuhat euroa uusiin.

Ostettiin sillon aikoinas mein ainokaiselle Brion yhdistelmät käytettynä, olivat 2 v vanha malli. Siistit ja hyvät olivat ja asiansa ajoivat. Nyt olivat mein kummitytöllä sit käytössä kummila-vaunuina. Ainoat tavarat mitä pojalle uutena ostettiin oli pinnasänky ja istuin.

Me ostettiin ekalle vaunut, sänky, hoitopöytä ja syöttötuoli käytettyinä. Vain turvaistuin autoon ostettiin uutena. Käytössä ovat olleet kaikilla kolmella omalla lapsella ja kierrätetty suvun sisällä aina tarpeen mukaan kaikkia noita lukkun ottamatta turvaistuinta. Sen ovat muutkin ostaneet uutena.

Olen ostanut käytetyt vaunut, en nähnyt mitään syytä ostaa uusia kun kerran ovat niin vähän aikaa käytössä. Toiselle lapselle sitten lainattiin siskoni vaunuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ostanut käytetyt vaunut, en nähnyt mitään syytä ostaa uusia kun kerran ovat niin vähän aikaa käytössä. Toiselle lapselle sitten lainattiin siskoni vaunuja.

Niin ja uutena ollaan ostettu vain turvaistuin.

Alkuperäinen kirjoittaja jemppura:
Kiitokset vastanneille =) Kertopaas vielä et mistä noihin saa esim uusia renkaita muualta kuin vaunulasta, onko mitään netti kauppaa?

ei vissii nettikaupat myy, mutta kaikki lastenliikkeet jotka myy emmaljungaa myy myös varaosia. missä päin asut? kyllä varmaan joku liike läheltä löytyis

Meidän esikoiselle ostettiin vanhat Brion yhdistelmät. Ikää oli noin 10 v.
Niillä ajeltiin jonkin aikaa, kunnes tämä äiti tahtoi uudet. Mutta ei ei, ei uusia vieläkään vaan uudemmat ilmakumirenkaiset Teutoniat. Ne oli loistavat vaunut, mutta huonot rattaat, joten sitten ostettiin kuomurattaat. Ja ne oli uudet. Mutta halvat Carenat.

Niillä mentiin esikoisen loput ulkona nukkumiset, ratasreissut ja kuopuksen ulkona nukkumiset. Ja sitten ne myytiin.
Samaan aikaan oli käytössä käytettynä ostetut Herquleksen tuplat.

Mutta summa summarum. Mä kannatan käytettyjen ostoa. Niitä kun saa ihan uudenveroisiakin. Mä ajattelen tässä kohtaa ekologiselta kannalta asioita. =)

Täällä etelä-suomessa asustellaan pienellä paikka kunnalla, siks kyselin nettikauppoja kun meillä ei autoa niin liikkuminen hivenen hankalaa mutta täytyypä tutkailla asiaa =)

Kiitokset anuuu :flower:

Me ostettiin esikoiselle ihka uudet Emmaljungan Duo Edget kesällä 2004 just sen takia että menee sitten muillakin lapsilla =) Nyt kuopus käyttää niitä mutta tämän jälkeen kai myydään ne sitten pois kun ei moneen vuoteen ole tarkoitus lisääntyä =)

Me ostettiin noihin vaunuihin uusi rengas puhjenneen tilanne Lastentarvikeliikkeestä, 19 ? maksoi yksi rengas =)

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia niin vastaan ap:lle.

Olen ostanut käytettynä siistit ja käyttökuntoiset, kahdella lapsella meni ihan hyvin kolmannen kohdalle etsin "uudet" käytetyt tilalle, hyvin on palvelleet vaikka käytetyt onkin :)

Esikoiselle ostin käytetyt yhdistelmävaunut ja niitä käytettiin muillakin lapsillamme! Ratasosa hajos keskimmäisen kohalla joten pienimmälle ostettiin uudet rattaat.
Vaunut myytiin eteenpäin ihan pelkän kopan kanssa!
Ja ostaja halus maksaa enemmän kuin pyydettiin, koska oli hänen mielestä niin ihanat =)
Kyllä se minulle passas! Ja olihan se koppaosa ja runko ihan oikein hyvässä kunnossa!
40 eurookos niistä sitten sai!