H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2005 klo 23:02 En tykkää kirjoitti:Nuo Emmaljungat on sitten vähän ruman ja kömpelön näköisiä mun mielestä. Mä tykkään Oran ulkonäöstä ja Brion. Teutonia on kans ihan ok jotkut mallit.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 18:01 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2005 klo 23:02 En tykkää kirjoitti:Nuo Emmaljungat on sitten vähän ruman ja kömpelön näköisiä mun mielestä. Mä tykkään Oran ulkonäöstä ja Brion. Teutonia on kans ihan ok jotkut mallit.
Ei kaikki voi tykätä! Minä tykkään! Teutoniat ovat mielestäni aivan järkyttävän näköiset ja brioista tuleen mieleen lego-palikka.