UUDET palstailija(miehet) pinoon!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Täältä nää uudet miehet ainakin voi oppia miten EI pidä käyttäytyä parisuhteess :whistle:
(käydä huorissa Tallinnassa, lyödä, pettää muuten vaan. ryypätä, elää kun sika, pistää kaikki vaimon /lasten edelle).
Täällä kun päivittäin joku vinkuu kun mies on niin sika :snotty:
Joo, noilla ohjeilla pääsee mies jo pitkälle :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Sitä vaan että eikös miehiä kiinnosta enemmän autot, elektroniikka ja muut meisselit ja vesselit? :whistle: Mut tervetuloa minkunkin puolestani =)
Onhan se hyvä muistakin asioista saada vinkkejä.Ja löytyyhän täälä vaikka tuo seksiosiokin ja esoottiset tarinat.
Niitä voi lukea ilman nimimerkkiä mutta jos haluaa kirjoittaa,täytyy olla nikki.
 
ainomieli
Tänään töissä luin iltalehteä ja kuinka ollakkaan eteeni tuli otsikko tämän kesän villityksestä. Täältähän minä itseni sitten löysin. Eli tässä on yksi mies lisää joka, tuli tälle sivustolle vain yksi asia mielessä... RINNAT!!
Kuitenkin hetken aikaa sivustoja tutkiessani tulin siihen lopputulokseen että, on helpompiakin tapoja nähdä rintoja ja muuta alastomuutta jos niin haluaa. Sanotaanko että, internet on mielettömän leveä valtatie mistä löytää mitä haluaa. Viimein kun löysin nämä kohutut kuvat , löysin jotain muuta minkä luulin olevan kadotettua.
Löysin aikuisia naisia, naisia jotka haluavat olla aitoja ja todellisia sellaisina kuin ovat, mitään häpeilemättä, mitään peittelemättä. On hyvä huomata että, suomalainen nainen uskaltaa olla rohkea ja reipashenkinen oma itsensä.
-Kiitos teille, suomalaiset kauniit naiset.
 
En eksynyt tänne tissikuvien takia (vaikka ne kyllä aina kelpaa! :wave: ), vaan pitkän pähkäilyn jälkeen päätin rekkautua. Saas nähdä, millon vaimo tajuaa mun olevan täällä =)

Ja muutoinkin, tämä palsta on mitä parasta ajanvietettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
En eksynyt tänne tissikuvien takia (vaikka ne kyllä aina kelpaa! :wave: ), vaan pitkän pähkäilyn jälkeen päätin rekkautua. Saas nähdä, millon vaimo tajuaa mun olevan täällä =)

Ja muutoinkin, tämä palsta on mitä parasta ajanvietettä.
palstaileeko vaimosi?
auta armias jos olet mun ukko :kieh: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja huldat:
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
En eksynyt tänne tissikuvien takia (vaikka ne kyllä aina kelpaa! :wave: ), vaan pitkän pähkäilyn jälkeen päätin rekkautua. Saas nähdä, millon vaimo tajuaa mun olevan täällä =)

Ja muutoinkin, tämä palsta on mitä parasta ajanvietettä.
palstaileeko vaimosi?
auta armias jos olet mun ukko :kieh: :D
Joo, kyllä se palstailee.
Ei pelkoa, en ole (todennäköisesti) sinun mies

:D
 
virpi
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
En eksynyt tänne tissikuvien takia (vaikka ne kyllä aina kelpaa! :wave: ), vaan pitkän pähkäilyn jälkeen päätin rekkautua. Saas nähdä, millon vaimo tajuaa mun olevan täällä =)

Ja muutoinkin, tämä palsta on mitä parasta ajanvietettä.
söpö kuva sulla profiilissa =)

 

Yhteistyössä