Uudenvuoden nakit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alinere
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alinere

Vieras
Uusivuosi ja nakkikekkerit.
Mutta mistä hyviä nakkeja kun nyt ei tullut ruotsista messiin!
noi kaikki hk:n ja atrian maistuu ainakin ihan paskalta.
kunnon katkarapusalaattiakaan ei taida suomesta löytyä :(

Just ku ollaan selvitty jouluruoka-tappelusta niin tulee uuden vuoden nakit. Jouluna ei saa olla lihapullia, uutena vuotena ei saa olla nakkeja. :xmas: Palsta tietää. :D

joo kiitos,lidlin nakit ei kelpaa edes koirille :(

Kyllä varmasti kelpaa koirille, mutta sinulle varmaan ei, kun maistuvat oikealta lihalta, eikä atrian/hk:n/saarioisten jauhopötköltä.

Jossakin jo vitsailtiin, kuinka hk:n sinisenkin pitäisi olla kaupassa leivoshyllyssä, kun tuote sisältää niin paljon jauhoa.

Suomalaiset on niin tottuneita natriumglutamaattiin + muihin aromivahvennemyrkkyihin, että kotitekoiset tuoreesta jauhelihasta tehdyt lihapullatkin maistuu einesruoan ystävälle tylsältä puurolta.

Snellmannin nakit. Ei natriumglutamaattia ja todella hyvät. Atrian A-luokan nakkeja syötiin vuosikaudet. Sitten sattumalta maistoin snellmannia ja muuta ei enää osteta.

Alkuperäinen kirjoittaja aitoaollapitää;29392886:
Kyllä varmasti kelpaa koirille, mutta sinulle varmaan ei, kun maistuvat oikealta lihalta, eikä atrian/hk:n/saarioisten jauhopötköltä.

Jossakin jo vitsailtiin, kuinka hk:n sinisenkin pitäisi olla kaupassa leivoshyllyssä, kun tuote sisältää niin paljon jauhoa.

Suomalaiset on niin tottuneita natriumglutamaattiin + muihin aromivahvennemyrkkyihin, että kotitekoiset tuoreesta jauhelihasta tehdyt lihapullatkin maistuu einesruoan ystävälle tylsältä puurolta.

täh?
jos oikeasti olet sitä mieltä että lidlin nakki on syötävää niin et ole kyllä pahemmin nakkeja maistanut.Tosin en minäkään suomessa kuin juuri noita hk,Atria ja lidl sontaa.

No jos haluaa mahdollisimman nitriitittömiä jne nakkeja, niin kannattaa ostaa Vatajan nakkeja. Niitä tosin myydään vain neljän nakin pakkauksissa tätä nykyä ja hinta on aivan järkyttävän kova. En itse enää ole aikoihin niitä ostanutkaan.
Meillä on syöty nyt silloin harvoin, kun nakkeja syödään, ihan perus Saarioisten Herkkunakkeja

täh?
jos oikeasti olet sitä mieltä että lidlin nakki on syötävää niin et ole kyllä pahemmin nakkeja maistanut.Tosin en minäkään suomessa kuin juuri noita hk,Atria ja lidl sontaa.

:D jos sinusta ruotsalaiset nakit on hyviä, makuaistissa taitaa olla oikeasti vikaa.
En itsekään syö kotimaisia nakkeja, mutta lidlin syön, juuri siksi että niissä on lihaa eikä jauhoja. Jos olet aidosti sitä mieltä, että saksalaiset eivät osaa tehdä makkaraa, kannattaa muistaa, että siellä niitä on tehty varmaan jo silloin kun täällä asuttiin maakuopissa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29393042:
:D jos sinusta ruotsalaiset nakit on hyviä, makuaistissa taitaa olla oikeasti vikaa.
En itsekään syö kotimaisia nakkeja, mutta lidlin syön, juuri siksi että niissä on lihaa eikä jauhoja. Jos olet aidosti sitä mieltä, että saksalaiset eivät osaa tehdä makkaraa, kannattaa muistaa, että siellä niitä on tehty varmaan jo silloin kun täällä asuttiin maakuopissa ;)

tuo nyt oli niin lapsellinen kommentti ettei mitään rajaa :(
väität varmaan seuraavaksi että Italiasta saa parhaat pizzat :)
Mä en noita lidlin nakkeja suuhuni laita.
pitää testata noita muita mitä ehdoteltiin.

Pitää vielä lisätä, että kyllähän kunnollinen perheenäiti osaa tehdä itse nakit ja makkarat. Naurattaa vieläkin tuo "ruotsin nakit"... hoksasin että tietenkään et tykkää suomalaisista, kun oot tottunu niihin ruotsalaisiin hevosenlihanakkeihin, sorry. Ite kun en ole niitä saanu maistaa niin tyydyn ihan näihin kotimaisiin jauhonakkeihin.

Pitää vielä lisätä, että kyllähän kunnollinen perheenäiti osaa tehdä itse nakit ja makkarat. Naurattaa vieläkin tuo "ruotsin nakit"... hoksasin että tietenkään et tykkää suomalaisista, kun oot tottunu niihin ruotsalaisiin hevosenlihanakkeihin, sorry. Ite kun en ole niitä saanu maistaa niin tyydyn ihan näihin kotimaisiin jauhonakkeihin.

Ruotsalainen makkara on aidosti järkyttävän pahaa...ne tietää sen siellä kyllä itsekin ;)

Meillä nakeista tykkää vain lapsi ja hän saa aina vatajan (tai vastaavia) nakkeja ilman e250:ää. Kuka hullu haluais tahallaan myrkkyä syöttää lapselleen tai itselleen.

[QUOTE="V e e r a";29393588]Kivikylän Wanhanajan nakkeja on meillä. Muita en enää ostakaan.
Ja perunasalaatin teen itse.[/QUOTE]

parhaita mitä olen koskaan maistanukkaan. kilohinta vaan ei ole kaikkein parhaita.

• Tykkää
Reactions: Nap
Meillä joku haluaa syödä vain atrian a-luokan kuorettomia (tai siis minä), ja toinen taas kuulemma haluaa niitä napsahtavia nakkeja mitä lie. Lapset eivät välitä oikein nakeista ollenkaan.
Olipa noi molemmat tarjouksessa, ja näytti olevan niitä snellmanin kunnon kuorettomiakin (lihapitoisuus 89%) tarjouksessa. Ehkä pitäis kokeilla niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29393845:
parhaita mitä olen koskaan maistanukkaan. kilohinta vaan ei ole kaikkein parhaita.

No joo, eihän ne halvimpia ole. Mutta jos nakkeja käytetään kerran kuussa tai harvemmin, niin ei se paha hinta ole. Ja kun tosta palvaamolta vielä haetaan.

[QUOTE="V e e r a";29395231]No joo, eihän ne halvimpia ole. Mutta jos nakkeja käytetään kerran kuussa tai harvemmin, niin ei se paha hinta ole. Ja kun tosta palvaamolta vielä haetaan.[/QUOTE]

sieltä just.

Yhteistyössä