Onko muita yhtä outoja kuin minä? Miksi toisinaan viihdyn ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinpä näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näinpä näin

Vieras
todella hyvin täällä kotona ja toisinaan pitäisi olla koko ajan jonnekin menossa (esim; kaupoille ostoksille tms.)?

Nytkin tuleva uusivuosi mietityttää. Ensin ajattelimme lähteä sukulaisiin reissuun, mutta heille tulikin muuta, joten nyt on edessä uudenvuoden vietto kotona. Ja toisaalta yritän tsempata itseäni, että onhan kotonakin ihan jees olla. Voi lukea rauhassa kaikkia lehtiä + kirjoja mitä ei ole kerennyt lukemaan. Toisaalta sitten mietin, että mitä muuta voi tehdä kuin olla ja kököttää kotona? Tietysti illemmalla uudenvuodenaattona voisi käydä jossain katsomassa rakettien pauketta.

Mä nautin kanssa kotona olemisesta. Välillä on kiva käydä kaupoilla ja viettämässä kavereiden kanssa iltaa, mutta kaikista parasta on munkin mielestä kotona oleminen. Mä olen koittanut joskus tätä selittää mun paljon liikkuville kavereilleni, jotta mä koen mun kotini olevan niin viihtyisä paikka jotta ei ole tarvetta olla kokoajan menossa. I love my home !!!

No juu, mutta kun harmittelin joulun aikaan, että kun ei päästäkään uutenavuotena reissuun. Niin mies vain tokaisi, että etkö tykkää olla kotona minun ja lapsen kanssa? Ja jatkoi vielä, että kun aina pitäisi olla jonnekin menossa.

Yhteistyössä