Uudenvuoden eväät muilla????


Ollaan mietitty mitä sitä laittaa kun kaveri pariskunta olis vissiin tulossa kylään.
Itse olen huom vielä töissä,
joten mitään kovin vaativaa ei jaksa säätää.

Tortillat oli viime vuonna NAM ja hömmm...
vissiin sitä edellisenäkin :kieh:
ne vaan on niin hyviä :)
Nakit ja perunasalaatit tänä vuonna jotenkin tökkii, ei huvittais niitä tarjota mut mitäs kummaa sitten...

Mitä tarjottavaa olette muut kehittäneet uudenvuoden-juhlaan???
:heart:
 
Olen tehnyt itse tänään valmiiksi "maustumaan" pastasalaatin, perunasalaatin, sitten syömme patonkia ja tuorejuustoja, coctail piirakoita,nakkeja ja jauhelihakepakoita teen huomenna.Eiköhän niillä eväillä pärjää
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Olen tehnyt itse tänään valmiiksi "maustumaan" pastasalaatin, perunasalaatin, sitten syömme patonkia ja tuorejuustoja, coctail piirakoita,nakkeja ja jauhelihakepakoita teen huomenna.Eiköhän niillä eväillä pärjää
millaisen pastasalaatin? oisko kivaa ohjetta, johon tulis metukkaa?
 
Perinteiset nakit ja lihapullat lähinnä lapsille.
Salaatteja, valkosipulileipäsiä, patonkia, ihan älyttömän hyvää valkosipulivoita :p
sipsejä tms. raksuja.
Ja jos vielä jotain pientä kivaa huomenna kaupasta tarttuu mukaan!

Useampana vuonna ollaan juustofondueta tehty (leipää, lihaa, nakkeja, rehuja ym.) mutta nyt päätettiin jättää pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Olen tehnyt itse tänään valmiiksi "maustumaan" pastasalaatin, perunasalaatin, sitten syömme patonkia ja tuorejuustoja, coctail piirakoita,nakkeja ja jauhelihakepakoita teen huomenna.Eiköhän niillä eväillä pärjää
millaisen pastasalaatin? oisko kivaa ohjetta, johon tulis metukkaa?
Laitan siihen kierremakaroonia, suolakurkkua, tavallista kurkkua, herne-maissi-paprikaa, emmental juustoa, kinkkua(salami tai metukka käy loistavasti myös), purjoa ohuina ohuina siivuina, koska nyt oli jäänyt omppuja yli niin laitoin nekin sekaan.
Kastikkeeksi tein kermaviilistä, tavallisesta .majoneesista(ei mitään kevyt versioita)ja sitruunamajoneesista kastikkeen johon pikkasen sinappia, ripaus sokeria ja mausteita(yrttipohjasta tais jotain olla) ja ripaus mehua kastikkeen sekaan.Sitten koko komeus sekaisin ja annetaan maustua ja voin vannoa että on tehnyt aina kauppansa

 
Meillä vähän sekalaista tarjottavaa: uunissa paistetut terttutomaatit ja niiden seuraksi patonkia ja tuorejuustoa. Pääruuaksi salaattia ja kanaa, tulista dippiä ja kermaviiliä, makkaraperunoita tai ranskalaisia rasvakeittimellä tehtynä ja uunissa tehtyjä aurajuustopunajuuria. Jälkkäriksi kaupan valmista mangovaahtoa ja persikanpalasia.
 
Meillä tarjoillaan seuraavaa:
-punakaali-auralaatikkoa
-kokoliha rullia
-meksikolais mausteisia lihapullia
-perunasalaattia
-fetasalaattia
-tonnikalasalaattia
Kaikki itse valmistettuja!!

Myöskin juustotarjotin myöhemmin illalla... :p
 
Meillä ei ole erikseen mitään uudenvuoden eväitä,koska vietämme kuopuksen syntymäpäiviä sukulaisten kanssa. Illat sitten olen töissä ja isäntä valaa tinaa heidän kanssa. Olen kyllä varannut nugetteja,nakkeja ,lihapullia ja ranskalaisia jos haluavat.
Muutoin kyllä kotiruoalla mennään joka vuosi.
 
Meil on poikkeuksellisesti tänä vuonna tortillat. Viime vuonna tais olla pastasalaattia. Jos ois ollu enemmän aikaa niin oisin tehny kasvisfetapiirakan :p mut meit ei o kun 4 aikuista ni ei tulis kuitenkaan kaikki syötyä ja aika on tosiaan huomen kortilla ni otetaan tällä kertaa helpomman kautta. Lisäks taian kyl tehä nakkipiirakoita kun ne on niin hyvii et niit menee aina pari vaik ois miten täys. Ja saampahan vähä pakkaseen tilaa kun käytän taikinan pois. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Jos vaikka kohteliaana vastais kysymykseenkin :ashamed:

Miehellä on huomenna synttärit, leivoin suklaa-tuorejuustokakun, sit on vaan jotain sipsejä ja sellasta, ei mitään sen kummempaa.
peppi ei varmaan ole paikalla kun ketju aloitettu ennen kahdeksaa.

 
Mie päädyin... miehen ja lasten pyynnöstä seuraavanlaiseen tarjoiluun:
- tortilloja jauheliha- ja broilertäytteellä, lisukkeeksi niille jäävuorisalaattia, tomaattia, ananasta, juustoraastetta, aurajuustoa, maustekurkkukuutioita ja mietoa tai vahvaa tacokastiketta + valkosipulikastiketta :p
- pasta-metwurstisalaattia + tuoreita pikkusämpylöitä
- perunasalaattia (pakollinen perinne ;) )
- höyrynakkeja ja lihapullia (uppoaa lapsille)
- sipsiä, riksua / raksua, dippiä ja jotain karkkia
- limsaa, siideriä ja miehille vähän "mummonmehua" ja vuodenvaihtumiseen tietty se kuohuva

Näillä mennään, ja mie luulen ettei kukaan joudu näkemään nälkää :p
 

Yhteistyössä