Uuden tuttavan mies sanoi mua rumaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos vielä tätä naista tapaat, kerro hänelle mitä miehensä teki. Kyllä mä ainakin haluaisin tietää jos mun mies tekis noin (ei kyllä oo käyny mielessäkään että joku tollee käyttäytyy). Mieshän nolaa samalla puolisonsa.

Jos meet vielä kylään, niin kysy siinä yhteydessä, kun kyläilystä sovitte, että onko miehes kotona. Saat hyvän syyn kertoa tapahtuneesta. Toteat ensin vaikka, ettei se tainnut susta kauheasti tykätä.

No tuohan on selvää. Se on sen miehen tapa saada sut tuntemaan itsesi rumaksi. Myöhemmin kun se on sulle vähääkään mukava, suostut sänkyyn pelkästä ihmetyksestä.

[QUOTE="Vieras";28147659]No tuohan on selvää. Se on sen miehen tapa saada sut tuntemaan itsesi rumaksi. Myöhemmin kun se on sulle vähääkään mukava, suostut sänkyyn pelkästä ihmetyksestä.[/QUOTE]

Onkohan miehet muka noin kieroja? Ja ketä kiihottaisi tuollainen paskiainen?

[QUOTE="Vieras";28147659]No tuohan on selvää. Se on sen miehen tapa saada sut tuntemaan itsesi rumaksi. Myöhemmin kun se on sulle vähääkään mukava, suostut sänkyyn pelkästä ihmetyksestä.[/QUOTE]

Mullakin tuli mieleen, että yritti jotain ihme pelimiespelleilyä. :D Kai se halusi jotenkin aiheuttaa sussa sen tunteen, että sun pitäisi todistaa oma haluttavuutesi sen silmissä.

Jos se mies luuli että yrität iskeä sitä ja ajatteli sanoa mielipiteensä suoraan?
Asiat voisi toki fiksummin hoitaa, ja ihan alkeellisetkin käytöstavat olisi syytä opetella.

Yhden tutun naisen miehestä voisin kuvitella samaa. Se tyyppi vaikuttaa narsistilta ja hakkailee muita naisia, yrittäen samalla kaiken aikaa eristää oman naisensa kotiin.

Yhteistyössä