Mua pelottaa!! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Oikeesti. :o Mä olen niin onnellinen, että musta tuntuu että mä halkeen. :o Mä en muista koskaan tunteneeni näin voimakkaasti näin nopeasti toista ihmistä kohtaan. :ashamed: Ja ihanaa siinä on se, että se toinenkin sanoo olevansa maailman onnellisin mies ja ties mitä kaikkea, mutta mua pelottaa. :o Mitä jos jotain kamalaa sattuu? Kuinka kauan tällaista pilven päällä liitelyä voi edes kestää? :ashamed:

Siis mä olin ihan täysin, totaalisen tyytyväinen elämääni, ja ajattelin jo, että hitto, antaa niitten miesten olla kun ei tästä mitään tule. :D No, ei kun mä marssin poistamaan nettiprofiiliani suomi24:ltä ja meni sitten sille yhdelle vielä kirjoittamaan. :D Se siitä sitten. :heart: Olikin niin oikea mies, etten kuvitellut sellaista edes olevan.

Että miten mä saan nyt itseni kiskottua maan pinnalle? :o Milloin tää olo niin kuin tasaantuu? :D Lapsetkin on ihan sekaisin, Herra J oli justiinsa koko viikonlopun täällä, ja kun se lähti niin minuutin päästä lapset sanoi, että niillä on jo ikävä. :D

Tuon saman kokeneena voin todeta, että semikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, on myös sitä. En halua olla ilonpilaaja, mutta sinuna olisin varovainen sen miehen suhteen. Jumalointi ja suuret sanat ja täydellisyys heti suhteen alussa ovat tosi huonoja merkkejä. Oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
Tuon saman kokeneena voin todeta, että semikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, on myös sitä. En halua olla ilonpilaaja, mutta sinuna olisin varovainen sen miehen suhteen. Jumalointi ja suuret sanat ja täydellisyys heti suhteen alussa ovat tosi huonoja merkkejä. Oikeasti.

Mä en jotenkin tässä kohtaa kuitenkaan usko tuohon, edellinen mies oli sellainen "jumaloiva" ja sitten se luonne kummasti muuttuikin avioliiton myötä. Tää on niin kiltti, että mähän tinttaisin sitä turpaan jos se mulle valehtelisi. :D Eikä se osaa varsinaisesti lässyttää, mutta sanoi kyllä tänään vaivihkaa, että hällä voisi ottassa lukea, että maailman onnellisin mies. :D Mutta siis totta on, että pelkään että tää on liian hyvää ollakseen totta, koska mulla on ollut ainoastaan miehiä, jotka on kohdelleet mua huonosti. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Lopeta toi. Päättäkää päivä ja kaikki on täydellistä :whistle:

:D Sä vaan haluat häihin. :D

Nii-i...ja vauvan, mut en itelleni :laugh:

Mä en oo koskaan ollut häissä...paitsi omissani. Joten mun mielestä sun kuuluu ikäänkuin ystävänä tarjota mulle mahdollisuus osallistua häihin :saint:

Mä en oo koskaan ollut häissä...paitsi omissani. Joten mun mielestä sun kuuluu ikäänkuin ystävänä tarjota mulle mahdollisuus osallistua häihin :saint:

:D Vai niin. No jopas on perustelut. :laugh: Mutta kun mua ei olla kosittu, niin en mä voi mitään päivää päättää vielä. :whistle:

:D Vai niin. No jopas on perustelut. :laugh: Mutta kun mua ei olla kosittu, niin en mä voi mitään päivää päättää vielä. :whistle:

Annappas sen J:n puhelinnumero, niin mä rimpaan sille semmosen pikasen puhelun...voisin vähän laittaa asioihin vauhtia :laugh:

Mä en jotenkin tässä kohtaa kuitenkaan usko tuohon, edellinen mies oli sellainen "jumaloiva" ja sitten se luonne kummasti muuttuikin avioliiton myötä. Tää on niin kiltti, että mähän tinttaisin sitä turpaan jos se mulle valehtelisi. :D Eikä se osaa varsinaisesti lässyttää, mutta sanoi kyllä tänään vaivihkaa, että hällä voisi ottassa lukea, että maailman onnellisin mies. :D Mutta siis totta on, että pelkään että tää on liian hyvää ollakseen totta, koska mulla on ollut ainoastaan miehiä, jotka on kohdelleet mua huonosti. :|

Ok. Mut tuon sun tarinas jälkeen mä kehottaisin sua entistä tiukemmin olemaan varovainen. Ihmisillä kun on taipumusta vetää puoleensa samanlaisia tapauksia kerta toisensa jälkeen, mikäli ei ruodi itseään pohjamutia myöden..ja sen jälkeenkin taipumus on kovin suuri. Edelleen olen kokenut kaiken itse, siksi tiedän mistä puhun.
Mutta toivottavasti sulle ei käy huonosti.

Ok. Mut tuon sun tarinas jälkeen mä kehottaisin sua entistä tiukemmin olemaan varovainen. Ihmisillä kun on taipumusta vetää puoleensa samanlaisia tapauksia kerta toisensa jälkeen, mikäli ei ruodi itseään pohjamutia myöden..ja sen jälkeenkin taipumus on kovin suuri. Edelleen olen kokenut kaiken itse, siksi tiedän mistä puhun.
Mutta toivottavasti sulle ei käy huonosti.

Erilaista tässä on se, että kaikissa edellisissä suhteissa olen kyllä alusta asti nähnyt suurimman osan niistä asioista, jotka sen suhteen lopulta on kaatanutkin. Kuten se, että toiselle maistuu alkoholi, toinen ei halua perustaa perhettä jne. Mutta kyllä mä olen perusteellisen terapian käynyt edellisen parisuhteen jälkeen läpi. :D

Yhteistyössä