Uuden tuttavan mies sanoi mua rumaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riina"

Vieras
Olin kylässä ekaa kertaa ja kun tämä uusi kaverini(?) meni vessaan niin sillä aikaa sen mies tuli keittiöön istumaan ja noin vain sanoi että mä olen sen näköinen nainen että sitä ei kiinnosta ja lisäsi että "olet rumakin". Mä olin että häh mutta sitte mua nauratti mutta sanoin vakavasti että sitten ollaan samaa mieltä toistamme, muakaan ei kiinnosta vaikken sitä tajunnut kertoa heti.

Hitto mikä tyyppi. :D

Harmi, että olit niin ruma, että tuttavasi mies ei kyennyt sinua yrittämään... Onkohan tuttavallasi tietoa, että miehensä pistää hänen kaverinsa kategoriaan. Vai tietääkö ja sitten valitsee kaverikseen vain miehensä mielestä rumia. Aika outoa. Ja junttia.

No mitä se sit teki, kun olit vastannut ettet säkään oo kiinnostunut siitä? Kerroitko kaverilles tästä episodista?

Se ei sanonut enää mitään, oli vaan hiljaa kun mä vastasin, ja sitten kaveri tulikin vessasta ja mies häipyi takaisin olohuoneeseen. En kertonut kertonut kaverille, olin aika tyrmistynyt mutta yritin olla normaalisti. Nyt harmittaa kun en kertonut ja se kun en kysynyt mieheltä miksi se luuli että mua kiinnostaisi sen mielipide musta. Eihän mulla ole syytä hävetä vaan se mies käyttäytyi nolosti...

No olipas mielenkiintoinen kommentti mieheltä. Tosin joillakin nyt vaan on erikoinen huumorintaju ja joskus tuollainen päin naamaa vittuilu voikin olla kiinnostuksen osoittamista (jonkilaista käänteispsykologiaa kenties, miehetkin sen osaa). Muussa tapauksessa kaverisi mies on vain idiootti, jonka puheista ei pahemmin kannata välittää.

Yhden vastaavan tapauksen olen tavannut. Luulin olevan ainoa maailmassa. Kaverini mies, kutsuin heidät kotiini. Ja tää mies valitti koko ajan, rumat kalusteet, huonot ja halvat astiat, meidän autot oli ihan perseestä, kodissa oli kaikki päin honkia, ruoka oli pahaa jne. Oltiin miehen kanssa ihan suu auki ja tämä pariskunta ei ole meillä sen koommin käynyt. En todellakaan ollut ennen tätä miestä uskonut, että on ihmisiä, joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja!!!!

Luojalle kiitos, sain tämän vasta huomata iässä 30+....

Yhden vastaavan tapauksen olen tavannut. Luulin olevan ainoa maailmassa. Kaverini mies, kutsuin heidät kotiini. Ja tää mies valitti koko ajan, rumat kalusteet, huonot ja halvat astiat, meidän autot oli ihan perseestä, kodissa oli kaikki päin honkia, ruoka oli pahaa jne. Oltiin miehen kanssa ihan suu auki ja tämä pariskunta ei ole meillä sen koommin käynyt. En todellakaan ollut ennen tätä miestä uskonut, että on ihmisiä, joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja!!!!

No huh. Näköjään huonokäytöksisiä miehiä on enemmänkin...

Kuulostaa ihan yhdeltä tyypiltä jonka joskus tunsin. Ei itse mikään kroisos ollut, vaan normaali ihminen, mutta silti kaikki hänen omassa asunnossa oli todella laadukasta ja kallista, kun taas vastaava minun asunnossa oli halpaa, huonolaatusta, kysyi pelkäänkö asua niin huonolla alueella (ihan rauhallinen alue on), minulla oli huonosti palkattu paska-ammatti, vaikka itellään se vasta olikin. Ihan uskomatonta mollausta joka asiasta. Suu auki piti miettiä jotain vastausta niihin kysymyksiin, tai kuunnella sitä itsensä kehumista. Siis niin itsekästä ja tahditonta ihmistä en ole aikoihin tavannut.

Suorasukaiset ihmiset ovat tavallista tyhmempiä. Älä välitä. Lohduttaudu sillä että mies on oikeasti ja todistetusti tyhmä ihminen.
Tuskin olet oikeasti ruma. Mieti vähän. esim. Itseäni sanoo kauniiksi ehkä 80% miehistä joita olen tavannut, söpöksi loput 20% ja joskus netissä joku on kuvasta sanonut rumaksi vaikka kuvassa olen kauniimpi kuin luonnossa.
Aina löytyy näitä "totuudentorvia".

Suorasukaiset ihmiset ovat tavallista tyhmempiä. Älä välitä. Lohduttaudu sillä että mies on oikeasti ja todistetusti tyhmä ihminen.
Tuskin olet oikeasti ruma. Mieti vähän. esim. Itseäni sanoo kauniiksi ehkä 80% miehistä joita olen tavannut, söpöksi loput 20% ja joskus netissä joku on kuvasta sanonut rumaksi vaikka kuvassa olen kauniimpi kuin luonnossa.
Aina löytyy näitä "totuudentorvia".

Jep, alkaa tuntua että turha mun murehtia tuota.

Hämmentävää on, että nää "juntit" saattavat saada jopa paremmin naista kuin "sivistyneet" miehet. Ei tietenkään "hienoa" naista välttämättä mutta lukumääräisesti ison joukon naisia. Näin se homma etenee meillä :P

Ehkä junttia on helpompi lähestyä ja hänen kanssaan tietää mitä on tulossa --> helpompi hallita mentaalisesti kuin haastavampaa ja terävämpää miestä. Lisäksi naisen itsetuntokaan ei pääse kipuilemaan kun ei se toinenkaan ole mikään liian hieno tyyppi.

[QUOTE="vieras";28147454]Oliko se mies kännissä? Varsinainen lottovoitto varmasti kenelle tahansa naiselle omasta mielestään ainakin.. :D
Onko se nainen ihan normaali?[/QUOTE]

Ei ollut mies kännissä. Kaveri on normaali, ainakin käyttäytyy ihan normaalisti. Tosin vähän varautunut ja sulkeutunut luonteeltaan, mutta ihan mukava.

Yhteistyössä