uuden puhelimen osto edessä...mitä nokialaista suosittelet?!

vara
en ostaisi mitään kallista puhelinta. miehellä nyt puhelimen näyttö toistamiseen rikki ja korjaaminen maksaa vain vaivaiset 110 euroa. puhelin putosi siis noin 80 cm:n korkeudesta ulkona.
 
miulla on nokian 6500 slide teräskuorilla ja muistikortilla.. Kannattaa varmaanki aatella sellaista missä on tuo muistikortti, tosi kätevä eikä kuormita puhelinta :whistle:
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi ehdottomasti nokialainen?

usko vaan, ne muut merkit kestää paremmin eikä ole niitä vikoja niin paljon...
Mulla oli yks samsung ja se oli ihan persiistä :/ :snotty: , joten ei enää kokeiluja... :D
mikä siitä teki huonon?
välillä vain ihmetyttää kun suomalaiset on niin nokia nokia että.. nokialaisessa saa olla vaikka ja mitä vikaa ja eihän se tarvi kestääkään kuin vuoden, ei se haittaa.. ostetaan sitten uus nokialainen..


 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Päivitä N73:sen softa, auttaa jo paljon. Sen voi tehdä ihan itse.
Ja mitenkäs tää tehdään?? :ashamed:
Täällä on ohjeet. Yleensä se tapahtuu asentamalla ohjelma tietokoneelle ja liittämällä puhelimen tietokoneeseen. http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohjelmistot/ohjelmistot/laitteen-ohjelmistopaivitys
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
mikä siitä teki huonon?
välillä vain ihmetyttää kun suomalaiset on niin nokia nokia että.. nokialaisessa saa olla vaikka ja mitä vikaa ja eihän se tarvi kestääkään kuin vuoden, ei se haittaa.. ostetaan sitten uus nokialainen..
Mallia en muista, mutta simpukka kuitenkin. Heti alusta siinä oli jotain "kontaktihäiriöitä", kun aukaisi kantta...sammui, meni päälle ym. Kävi huollossa 2 kertaa, mutta vika säilyi :D . Kolmannella kerralla sain uuden puhelimen. Logiikka ei kans ollut mua varten...
 

Yhteistyössä