Sain eilen nyt sitten paperit, joiden perusteella raskaus tällä kertaa käynnistellään jo ennen laskettua aikaa. Siinä on niin, että rv 38 kypsyttelyn aloitus (cytotecilla) ja rv 39 käynnistys. Synnytys on kolmas, edellisestä silloin alle 1,5v. Onko muilla kypsytelty+käynnistelty? Miten on sujunut, lähtikö hyvin? Ja eikö tuo pelkkä kypsyttelykin saata käynnistää synnytyksen, etenkin näin uudelleensynnyttäjällä?