Usonnollisista ilmaisuista

meillä miehen sukulaisia jotka ovat todella uskovaisia. heiltä tulee aina tuollaista tekstiä ihan normaaleissa korteissa/sähköposteissa tms esim " jumalan haltuun" tms. kyllä he tietää että me ei uskota mutta se on niiden tapa niin mikäs sitten :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mieleen tulee, että sen rukoilun sijaan vois tehdä jotain hyödyllistäkin.

Te ette ytmmärrä rukouksen voimaa. Se on isoin juttu, mitä minkään asian eteen voi tehdä. Omat ponnistelut on kakkaa siihen verrattuna. Turhaa, tyhjää.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä mieleen tulee, että sen rukoilun sijaan vois tehdä jotain hyödyllistäkin.

Te ette ytmmärrä rukouksen voimaa. Se on isoin juttu, mitä minkään asian eteen voi tehdä. Omat ponnistelut on kakkaa siihen verrattuna. Turhaa, tyhjää.

Justiinsa. Jos mä rukoilen, että jumala nostaa mut tästä sängystä ylös niin mitään ei tapahdu. Parempi vaan kun itse nousen ylös.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mua yleensä naurattaa, mutta jos tuo tulee ihmiseltä joka tietää ateismistani niin se lähinnä vituttaa.

Toi on just se pointti, että kun toinen tietää ettei viestin vastaanottaja usko samoihin asioihin niin kuitenkin aina toitotetaan sitä rukoilemista tai toivotellaan siunausta.
Ja varmasti samat tyypit itse vetäis herneen nenuun jos heille alkais toivottelemaan allahin kanssanne tai huutelis hare krishnaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mua yleensä naurattaa, mutta jos tuo tulee ihmiseltä joka tietää ateismistani niin se lähinnä vituttaa.

Toi on just se pointti, että kun toinen tietää ettei viestin vastaanottaja usko samoihin asioihin niin kuitenkin aina toitotetaan sitä rukoilemista tai toivotellaan siunausta.
Ja varmasti samat tyypit itse vetäis herneen nenuun jos heille alkais toivottelemaan allahin kanssanne tai huutelis hare krishnaa :whistle:

Sitten kokisin jopa loukkaavana.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
"Rukoilen puolestasi" on suunnilleen yhtä tervetullut tieto, kuin "Fantasioin sinusta masturboidessani". Siitä vain, mutta oliko ihan pakko kertoa minulle?!

Sua ehkä pelottaa, että se vaikuttaisikin jotain? Älä kuitenkaan pelkää! Sinusta ei tule uskovaista vasten omaa tahtoasi.

Mulla on yksi kaveri joka aina viesteissään mainitsee rukoilevansa mun puolesta ja viimeksi jopa pyysi että rukoilisin hänen perheensä puolesta. Musta se on jotenkin ihan outoa.

Mä varmaan tuumaisin sen kummemmin ajattelematta että rukoile ny kuule keskenäs :|

Miten sinä reagoit jos sulla on vaikka elämässä vaikeaa ja sitten saat ihmisiltä viestejä että "rukoilen puolestanne" , jos siis itse et ole uskonnollinen?

Oisko parempi, ettet tietäisi, että puolestasi rukoillaan ?
Elämä on suuremmassa kädessä, vai miten se meni ?
Voithan pyytää tältä rukoilijalta ihan konkreettistakin apua,
jos tarvitset...

"Rukoilen puolestasi" on suunnilleen yhtä tervetullut tieto, kuin "Fantasioin sinusta masturboidessani". Siitä vain, mutta oliko ihan pakko kertoa minulle?!

Sua ehkä pelottaa, että se vaikuttaisikin jotain? Älä kuitenkaan pelkää! Sinusta ei tule uskovaista vasten omaa tahtoasi.

No miltä sinusta tuntuisi, jos joku kertoisi sinulle, että "Uhraan vuohen mustalla veitsellä pentagrammin päällä ja juon sen verta sinun puolestasi."?

Alkuperäinen kirjoittaja miten se meni...:
Miten sinä reagoit jos sulla on vaikka elämässä vaikeaa ja sitten saat ihmisiltä viestejä että "rukoilen puolestanne" , jos siis itse et ole uskonnollinen?

Oisko parempi, ettet tietäisi, että puolestasi rukoillaan ?
Elämä on suuremmassa kädessä, vai miten se meni ?
Voithan pyytää tältä rukoilijalta ihan konkreettistakin apua,
jos tarvitset...

Kysehän on uskosta. Miksi mun puolestani täytyy rukoilla jotain sellaista mihin en usko?
Tykkäisitkö sinä jos joku alkais rukoilla sun puolesta niitä jumalia joihin et usko?

No miltä sinusta tuntuisi, jos joku kertoisi sinulle, että "Uhraan vuohen mustalla veitsellä pentagrammin päällä ja juon sen verta sinun puolestasi."?

Sä osasit ilmaista asian nasevammin :D

Soittaisin poliisille, sillä tuohan ei ole laillista. Emme puhu nyt ihan verrattavista asioista.

Yhteistyössä