Uskovat ovat aivan ihania ihmisiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kieku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kieku

Vieras
Mun mielestä. Täällä kun aina haukutaan heitä, mutta mä ainaskin rakastan uskovia: Ovat niin rauhaa rakastavia, huomaavaisia, ja kaikinpuolin ihania ihmisiä!!! Love U!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Aika mahtavan fantsusti yleistetty =)

juu, mutta oon pitkän elämäni aikana nähnyt sekä ei-uskovia että uskovia, ja kyllä noista uskiksista selkeesti loistaa joku sellainen sisäinen rauha ja ilo:)!!!

Tällä hetkellä ilo ja rauha on kaukana kuin kiinan muuri, kumpikin mukula parkuu ja ulvoo ja isompi järjesti temppuilua ruokapöydässä ja mulla paloi totaalisesti hihat.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
saanko olla erimieltä :o

SAAT
minäkin tunnen uskovia, joista en pidä. Enkä koe heitä mitenkään auttavaisina tms. vaan ihan ovat yksin jättäneet.

Tunnen myös uskovia jotka ovat jotain muuta, eli sydän täynnä kultaa.

Mutta paljon enemmän olen törmännyt ihmisiin, jotka ovat niiin kaikkitietäviä ja parempia kuin muut, ja ovat valmiita tuomitsemaan kaikki, jotka eivät ole kuten he, esim. lapset parkuu ja aikuinen hermostuu tms., eikä tämä ole ikäkysymys, nuoria ja vanhoja on tässä, eikä ole uskonnóllisuus-kysymys, enemmänkin niin että näistä yksikään ei ole uskovainen.

Alkuperäinen kirjoittaja uskis:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
saanko olla erimieltä :o

SAAT
minäkin tunnen uskovia, joista en pidä. Enkä koe heitä mitenkään auttavaisina tms. vaan ihan ovat yksin jättäneet.

Tunnen myös uskovia jotka ovat jotain muuta, eli sydän täynnä kultaa.

Mutta paljon enemmän olen törmännyt ihmisiin, jotka ovat niiin kaikkitietäviä ja parempia kuin muut, ja ovat valmiita tuomitsemaan kaikki, jotka eivät ole kuten he, esim. lapset parkuu ja aikuinen hermostuu tms., eikä tämä ole ikäkysymys, nuoria ja vanhoja on tässä, eikä ole uskonnóllisuus-kysymys, enemmänkin niin että näistä yksikään ei ole uskovainen.

joo sama täällä. ns. uskonnottomat ovat kovia ja jotenkin heille merkkaa tosi paljon ulkoiset seikat:(.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mitäs se ap on nauttinut :whistle:
"Ovat niin rauhaa rakastavia, huomaavaisia, ja kaikinpuolin ihania ihmisiä!!! Love U!!!!"
Jep jep, make love not war B)

oisiko ottanut onnellisuuspillereitä, mutta onhan tuossa kyllä perääkin!

Alkuperäinen kirjoittaja vekaperä:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mitäs se ap on nauttinut :whistle:
"Ovat niin rauhaa rakastavia, huomaavaisia, ja kaikinpuolin ihania ihmisiä!!! Love U!!!!"
Jep jep, make love not war B)

oisiko ottanut onnellisuuspillereitä, mutta onhan tuossa kyllä perääkin!

Juu, niillähän ne hipitkin paransi maailmaa aikoinaan kovastikin :whistle:
Peace and love :D

Hassua, nyt kun ajattelen niin voin olla samaa mieltä, että monet kaikkein mukavimmista tuntemistani ihmisistä on uskovaisia. Mutta sama pätee sitte myös toisinpäin, eli intouskovaisten joukosta löytyy myös kaksi kamalinta tuntemaani ihmistä.

Mä olen törmännyt lähinnä niihin, jotka ovat kovia tuomitsemaan muita. Töissä on ollut lisäksi sellaista, että uskova on kieltänyt muilta radion kuuntelun, mutta muut joutuvat kuuntelemaan hengellisiä lauluja ja tuputusta. Ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hassua, nyt kun ajattelen niin voin olla samaa mieltä, että monet kaikkein mukavimmista tuntemistani ihmisistä on uskovaisia. Mutta sama pätee sitte myös toisinpäin, eli intouskovaisten joukosta löytyy myös kaksi kamalinta tuntemaani ihmistä.

ap taas täällä linjoilla, hei;). niin, kaikissa ryhmissähän on ylilyöntejä, kun ihmisiä olemme. Mutta jotenkin uskovat ovat oikeesti erilaisia kuin muut:). Heissä on rauha ja koen heidät monesti paljon suvaitsevimmiksikin kuin muut. Antavat anteeksi, eivätkä muistele pahaa, jota heille on tehty.

Yhteistyössä