K
kieku
Vieras
Mun mielestä. Täällä kun aina haukutaan heitä, mutta mä ainaskin rakastan uskovia: Ovat niin rauhaa rakastavia, huomaavaisia, ja kaikinpuolin ihania ihmisiä!!! Love U!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Aika mahtavan fantsusti yleistetty =)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:saanko olla erimieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:saanko olla erimieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja uskis:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:saanko olla erimieltä![]()
SAAT
minäkin tunnen uskovia, joista en pidä. Enkä koe heitä mitenkään auttavaisina tms. vaan ihan ovat yksin jättäneet.
Tunnen myös uskovia jotka ovat jotain muuta, eli sydän täynnä kultaa.
Mutta paljon enemmän olen törmännyt ihmisiin, jotka ovat niiin kaikkitietäviä ja parempia kuin muut, ja ovat valmiita tuomitsemaan kaikki, jotka eivät ole kuten he, esim. lapset parkuu ja aikuinen hermostuu tms., eikä tämä ole ikäkysymys, nuoria ja vanhoja on tässä, eikä ole uskonnóllisuus-kysymys, enemmänkin niin että näistä yksikään ei ole uskovainen.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mitäs se ap on nauttinut![]()
"Ovat niin rauhaa rakastavia, huomaavaisia, ja kaikinpuolin ihania ihmisiä!!! Love U!!!!"
Jep jep, make love not war B)
Alkuperäinen kirjoittaja vekaperä:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mitäs se ap on nauttinut![]()
"Ovat niin rauhaa rakastavia, huomaavaisia, ja kaikinpuolin ihania ihmisiä!!! Love U!!!!"
Jep jep, make love not war B)
oisiko ottanut onnellisuuspillereitä, mutta onhan tuossa kyllä perääkin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hassua, nyt kun ajattelen niin voin olla samaa mieltä, että monet kaikkein mukavimmista tuntemistani ihmisistä on uskovaisia. Mutta sama pätee sitte myös toisinpäin, eli intouskovaisten joukosta löytyy myös kaksi kamalinta tuntemaani ihmistä.