...USKOVAT ODOTTAJAT <3... Elokuu-Syyskuu

:heart: 30.9.09 toukka2
:heart: 07.10.09 hemari

:heart: 6.1.10 tann
:heart: 22.1.10 zizu
:heart: 28.01.10 kiaralA
:heart: 31.1.10 vihreäsateenvarjo

:heart: 4.3.10 krokodiili
:heart: 7.3.10 maine coon
:heart: 9.3.10 myli
:heart: 18.3.10 ilo81
:heart: 26.3.10 Tiitu87

:heart: 8.4.10 pingviini100
:heart: 9.4.10 rebecca80
:heart: 12.4-24.4.10 Donu
:heart: torakka


Tervetuloa kaikille uusille ja siunausta jokaisen odotukseen :flower:
 
Täällä myös uskova odottaja rv 8+6. Raskaus sai alkunsa hormonikierukasta huolimatta.LA 8.3.10
Riskiraskaushan tämä on.Kohdussa hematooma, mikä vuotaa.Tokassa ultrauksessa näytti että oli kutistumaan päin.Kierukan poistamisen jälkeen kohdunsuu jäi auki ja siksi supistelujakin on ollut, mutta nyt näyttää siltä, että keltarauhashormonilla saatiin supistelut kuriin.Jos hematooma kokonaan poistuu ja kohdunsuu sulkeutuu, niin sitten luokitellaan tavalliseksi raskaudeksi.Aikamoinen shokki oli vielä 41v tulla raskaaksi, kun lapsiakin jo ennestään 5. Ajatuksissa pyöri hetken jopa abortti :eek: mikä on täysin mun elämänarvojeni vastainen ajatus, mutta eihän ajatuksilleen voi mitään.Nyt vain toivon, että Luoja suo kaiken menevän hyvin.
 
tannn
onpas meitä kivasti tullu uusia mukaan! :) itselläni nyt rv 17+5 ja liikkeitä odottelen, vaikka kaippa niihin vielä jokunen hetki menee. muuten on raskaus edennyt varsin mukavasti ja hyvin, ainoa ongelma ollut väsymys. ihana seurata koko raskauden ajan tässä samalla muiden raskauksia, ittelläni ensimmäinen menossa ja kaikki kiinnostaa.

Saatiin uusi vuokra-asunto ja ensi viikolla pitäis muuttaa. pitäis pakkailla hiukan ennen kun lähdren iltavuoroon, mutta mielummin täällä näitä kaikkia lukisin. :) onko teistä kukaan tehnyt isäpakkausta? jos, niin olisko jolllain sitä "kelan isyyspakkaus" lappua, että vois sen tulostaa... oma mielikuvitus kun ei riitä sitä tekeen. :)
Kaikille hyvää vointia ja siunasuta että kaikki menee hyvin! :heart: :flower:
 
mä tein viimeraskaudessa, ja muistaakseni googletin ja löysin hyvän, mistä itse muokkasin mieleiseni. :) tästä raskaudesta en varmaan tee, kun eipä tuo mies paljoa siitä perustanut ;) miehet! :LOL: kaikella rakkaudella kumminkin :heart:
 
tannn
totta, miehet on kyl kummallisii!! :LOL: meillä kyllä mies on jo odotuksesta niin innoissaaan et voisin kuvitella että tykkäis jos sais jotain omaa vauvan hoito juttuu.. :pmut saapa nähdä, täytyy vaan nyt muuton jälkeen alkaa sitä väsäileen pikkuhiljaa.. =) voimiA kaikille! :heart:
 
hei kiva kun on tullut uusia.. :)
Täällä kokoajan vaihtelee mieli.. välillä pelottaa ja taas välillä ei.. ens viikon pe on ultra sekin pelottaa että entäs jos masussa ei olekkaan ketään kun ei oo oireita jne.. :(

tiitu ja nasu rv6+3
 
tervetuloa kiaralA :flower: laitoin sinut listaan, ja meillä kanssa tyttö syntynyt -o8 mutta lokakuussa, tämä vauva jota nyt odotamme on minulle kolmas ja on minun ja mieheni toinen yhteinen, minulla ennestään poika-03. onko meitä muita uusperheellisiä? taidan olla ainut laatuani täällä meidän pinossa B)
tiitulle voimahalit, semmostahan tää raskauden alku aina vähän on että ne tunteet ailahtelee aina ääripäästä toiseen, eiköhän kaikki kumminkin hyvin sinullakin ole, Taivaan Isä pitää huolta :heart:
mainecoon siunausta teidän perheelle ja sinun odotukseen, toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja että saisit olla huoletta, teillä onkin sitten vipinää kun kuudes tulee
:heart:
itse odottelen ekaa neuvolaa joka on torstaina, eipä kummempia, jatkuva nälkä tosin tuntuu vaivaavan :p :LOL:
siunausta kaikille ilo ja masu
 
Hei
Liittyisin mukaan myös mielelläni. Plussasin vasta tänään ja nyt taitaa olla 4+0 eli ihan alun jänniä hetkiä. Toivotaan että alusta selvitään. Rintojen aristusta ja pahoinvointia on jo nyt! Mulla taas pahoinvoinnin vuoksi ei tee niinkään ruokaa mieli. Se on kyllä ihan hyvä kun ylipainoa vähän on.
Mukana jo 2v poika.
Mutta näin hetki kerrallaan mennään ja voimia kaikille
 
Terve! Täällä masu kasvaa hirrveetä vauhtia, onko muita megamahoja?mulla oli tosi iso maha jo heti plussauksesta asti...sitä ihmettelevät lääkäritkin, mut kaikki ollut ultris kunnossa...rakenneultra sitten 4.9...Olen ollut astman ja raskauden takia saikulla jo 2kk, tänään oli astmalääkäri ja määräs saikun 21.12 asti, eli älomaan asti...olen siis aikamoisen huonokuntoinen välillä...aika tylsää , kun en pysty töihin, ei kiva ol kotona vain, jos kunto huono..meillä siis toinen tulossa, ja ekan kans sektio astman takia, mun raskaushormonit pistää astman ihan kamalaan kuntoon, mulla rasitusastma...mietin mitä kivaa tekemistä keksisin syksyl kotona...esikoisen hoitopaikka pidetään, jos mun kunto huono välil, olen sairaalas tai pedis kotona, en pysty hoitamaan, esikoinen synt -05..mun masusta tuntuu välil pieniä sipaisuja...ja kuulin pari pvää sitten kotidopplerilla ekan kerran sydänäänet, sain dopplerin lainaan!ihan kiva kapistus, mut ei sillä nyt niin usein tule kuunneltua.Alux innostuin, mutkun ei mitään kuulunut ihmeitä,into laantui...on tämä odotus niin ihmeellistä ja ihanaa ja saadaan olla kiitollisia herralle kun ollaan raskaana!Hyviä vointeja kaikille!

zizu rv tasan 16
 
aika sattumaa vihreänsateenvarjon kanssa :LOL: =) eisentään samassa sairaalassa olla oltu samaan aikaan? me synnytettiin tayssissa ja nytkin ollaan tätäkin vauvaa menossa sinne synnyttämään..

sanzibar tervetuloa :flower: laitoin sinut listaan mutta ilmoitatko vielä lasketunaikasi? siunausta myös odotukseesi:)

zizu sulla on varmasti sitten ollut raskasta ja vaikeaa tuon astman takia , itselläni on allergiaperäinen astma joka oireilee pahoina flunssa aikoina tai allergiaärsykkeistä, mutta ei varmasti ole mitään tuohon sinun tilanteeseesi verrattuna, voimia :hug: megamahoista puheen ollen, yksi nainen tuli taputteleen mun mahaa ja kysyi oletko pieniin päin, viikkoja jotain 6+ silloin :LOL: että löytyy täältä :p tosin varmaan mulla vaikuttaa toi mahan turvotus, mulla on aina alkuraskaudesta alamaha ihan turvoksissa..

siunausta ja hyviävointeja kaikille toivottaa ilo ja masu rv8+1
 
Hei
Mulla ei vielä ole laskettua aikaa kun olen tosiaan vasta tehnyt testin. Ehkä vähän liian innokkaasti tulin tänne odottaviin mutta kun mieli teki. Nyt on 4+1 ja mun käsityksen mukaan laskettuaika tulisi kuukautisten mukaan 15.4.
Zizu myötäelän, mulla todettiin vanhemman lapsen odotusaikana viimeisillä viikoilla astma. Oli kyllä tosi tukkoinen olo aluksi. Pystyin nukkumaan vain istuallaan. Aloitettiin heti lääkitys joka jatkuu edelleen... Mutta siunausta ja voimia, onneksi hyvä palkinto odottaa :hug:

 
Tervetuloa uusille ja voimia ja jaksamisia kaikille, jotka taistelevat pahoinvoinnin ja oksentelun kanssa ja zizu sinä jäit erityisesti mieleeni, ku astman kanss taistelet.Voimia!Toivottavasti helpottaa!!

Eka äippäneuvola takana.La muuttui ja on nyt 7.3.10
Paino oli tippunut runsaan kilon.Todennäköisesti hormonaalinen kierukan aiheuttama turvotus alkaa vähitellen laskea.Näin th ainakin sanoi.

nyt rv 10+1
 
Varovaisesti kurkin tälle puolelle. Tänään sain haamun testiin, joka toivottavasti vahvistuu kunnon viivaksi parissa päivässä. Kiitän Herraa tästä haamutuloksestakin, riemullinen ylistys pääsee valloilleen kun tulos vahvistuu! :D La onkin sitten asia erikseen. Minulla on ollut pitkiä kiertoja tässä useampi ja tässä kierrossa ovis on kenties ollut silloin kun kuvittelin kuukautisten olevan alkamassa. Kuukautisten alun ja mahd oviksen mukaan laskettu aika olisi jossain 12.-24.4.2010 välillä.

Siunattua odotusta kaikille!
 
donulle onnittelut :flower: minä kanssa testasin ensin haamun mutta kyllä se siitä sitten vahvistui =) eiköhän se sinunkin, ja eipä noihin testeihin mitään tulisi jos siellä ei jotain elämää olisi aluillaan.. kiitos Herralle :heart:

täällä odotellaan kuumeisesti sitä ekaa ultraa, vielä pitäisi 2vkoa jaksaa :p huono-olo on vaan lisääntynyt, tökkii aina syödessä takasin päin ja mitään ei tekis mieli syödä kaikki ällöttää :/ no on siinä se hyvä puoli että jospa säästyisin nyt niiltä kiloilta, kun ei tarvis kyllä yhtään enempää tähän tulla..
ollaan jo katseltu sisarusrattaita ja löytyikin jo hyvät käytetyt, parempi ajoissa, kun sitten kun niitä tarvis niin on hyvä olla jo valmiina, taidan mennä aina asioiden edelle :LOL:

siunausta JOKAISEN ODOTUKSEEN :heart:
ilo ja masu rv 8+5
 

Yhteistyössä