[QUOTE="jaa";22260888]Etkö oikeasti näe tässä ristiriitaa: haluat, että lapsillasi olisi mahdollisuus samaan, kuin itse koet tarvitsevasi, mutta et halua, että homoseksuaaleilla olisi se sama mahdollisuus elää oman seksuaalisuutensa mukaisesti kuin sinulla?[/QUOTE]
kuten mun mielestä joku sanoi viisaasti siinä keskustelussa, niin adoptiossa on kyse lapsen oikeudesta, ei aikuisen.
Ja todellakin, en itse myöskään esim kelpaisi mielestäni adoptio vanhemmaksi jos esim olisin yksinhuoltaja, koska kuitenkin haluaisin lapselle molemmat vanhemmat. Ja niitä on paljon, siis aviopareja jotka ei saa lasta, ei se adoptio niin yksinkertainen juttu ole heillekään, miksi sitten antaa lapsi homoparille, jos voisi saada rakastavat vanhemmat (eikä mitään lapsenhakkaajia siis niin kuin se vertaus yleensä menee) jotka antavat sekä miehen että naisen esimerkin.
Kyse on siis siitä että uskon että lapsi, siis LAPSI tarvitsee isän ja äidin, enemmän kuin aikuinen, oli sitten kuka tahansa tarvitsee lasta.
Ja tämä meni jo ohi aiheen. Aihe siis ole se, että uskovaisia, tai muuten toisinajattelevia syrjitään. Ja on turha verrata vaikka äärimuslimiin joka toteuttaa uskontoaan väkivallalla, kukaan uskovainen ei täsäs vielä ole hakannut yhtään homoa tai tehnyt mitään väkivaltaista tms. On vain oikeus ajatella ja uskoa niin kuin itse haluaa, eikö??? (tämänkin ketjun pohjalta, vaikutttaa että ei, pitäisi ajatella niin kuin massa ajattelee)