V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissu:Joskus se varmasti tulee, mutta enpä usko että meidän elinaikana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kissu:Joskus se varmasti tulee, mutta enpä usko että meidän elinaikana
Joo mies kattoo tota ja sano vaan että monella eri tavalla ja teorilla se on tulossa JUST tollon.
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Ei sitä voi ennustaa. Yleensä ajattelen, jos jotain tiettyä ajankohtaa on ennustettu, että se ei ainakaan silloin tule.
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:En usko. Höpöhöpöö kaikki![]()
Maailman loppu piti tulla jo vuosikymmeniä sitten kun mun fiksut isoisovanhemmat myi kaiken kaupunkiomaisuutensa, osti ittelleen paikan paratiisita ja muutti maalle keskelle mettää oottaan sitä maailman loppuaTuli oma loppu ennen sitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:millä perusteella se just silloin tulis???
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Champion:En usko. Höpöhöpöö kaikki![]()
Maailman loppu piti tulla jo vuosikymmeniä sitten kun mun fiksut isoisovanhemmat myi kaiken kaupunkiomaisuutensa, osti ittelleen paikan paratiisita ja muutti maalle keskelle mettää oottaan sitä maailman loppuaTuli oma loppu ennen sitä
![]()
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Champion:En usko. Höpöhöpöö kaikki![]()
![]()
:snotty:
Siis oikeestikko ne toimi noin jonkun ennustuksen perusteella?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kissu:Joskus se varmasti tulee, mutta enpä usko että meidän elinaikana
Joo mies kattoo tota ja sano vaan että monella eri tavalla ja teorilla se on tulossa JUST tollon.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:millä perusteella se just silloin tulis???