Uskotteko "roskishaamuun"?

Monen monta kertaahan tästäkin asiasta on väännetty.Tiedän :ashamed: Mutta ihan kokemuksia haluaisin kuulla.Itseläni nyt kp 26 ja tyhmyyttäni tein tuollaisen rfsu:n liuskatestin,kun poltteli tuplapakkaus tuolla vessan kaapissa.Tuossa se testi on vieressäni....tein sen noin tunti sitten.Ensin siihen ei minusta tullut sen kummenpaa,mutta nyt siinä näkyy viiva.Voisi ehkä olla kyllä viivanpaikka,mutta olen niin tuhannesti elämäni aikana testannut,että minusta tuo on ennemmin nk.roskishaamu kuin pelkkä viivanpaikka.No joo_Onhan nämä turhia miettimisiä:eek:dotan vain pari päivää ja teen uuden testin....tai sitten tulee täti :p Tiedän.....mutta ihan nyt uteliaisuuttani tässä kyselen.Tiedätte itsekkin kuinka näitä asioita vatvoo ja vatvoo vaikei haluaisikaan :ashamed:
 
mul ei niistä ole kokemusta koska oon ne aina roskiksee heittäny vaikutusajan jälkeen enkä ole sen koommin niitä tutkaillu. Mut oma mielipiteeni on et ei niihin uskomista ole. Kummiskin monissa testeissä varotuksenakin lukee et hyvinki voi tulla viiva jälkeenpäin johon ei siten ole sit enää uskomista.
 
Kyllä ihan valmistajat itsekin kertovat, että testiin VOI tulla roskishaamu, jos ei noudata testiaikoja. Sen vuoksi niissä testeissä on se aikaraja, eihän siinä muuten mitään järkeä olisikaan ilmoittaa testiaikaa, jos milloin vain tullut viiva tarkoittaisi positiivista.

Esimerkiksi Apteekin oman testin valmistajan mukaan testiajan jälkeen tullut viiva voi syntyä lähestyvän oviksen, virtsan pH:n, virtsan epäpuhtauksien jne seurauksena, eikä sitä pidä tulkita positiiviseksi tulokseksi. Tämän vuoksi testiä ei kannata katsoa sallitun ajan jälkeen.

Itse olen testannut roskishaamuja Aconin kasettimallilla (joka kerta kuin käyttänyt, ehkä neljä kertaa) sekä Apteekin omalla (kerran, toisella kerralla ei tullut). Olen ihan oikeitakin haamuja saanut kemiallisissa, mutta nämä siis ilmestyvät selkeästi testiajan jälkeen (Aconissa noin tunti testin teon jälkeen, Apteekin omassa seuraavana aamuna).
 

Yhteistyössä