uskotteko "kohtaloon"

Ex poikaystäväni kanssa yritettiin lasta 2 vuotta tosin ei aktiivisesti, mutta silti, eikä tärpännyt....nykyisen kihlattuni kanssa lasta yritettiin 2kk ja sitten tärppäsi! Olisiko näin että Jumala on suunnitellut asian näin vai eikö kyseinen mies voi saada lapsia? Mitä mieltä olette??

mä en todellakaan tiedä. en usko jumalaan, mut kyseessä voi olla vähän sattumaa ja vähän kohtaloa, mun tietääkseni jumalalla ei oo mitään tekemistä lasten saannin kanssa, ellei oo siinny neitseellisesti.
mut joka tapauksessa, voihan se olla että näin oli tarkotettu, voi olla ettei exäsi pysty saamaan lapsia, tai sit jossain tapauksissa joidenki parien "kemiat" ei vaan sovi yhteen niin, että he keskenään pystyisi saamaan lapsia, vaikka muiden kanssa kyllä.

ehkä hän ei voinut saada lapsia..uskon tietyllä tavalla kohtaloon koska itselleni kävi melkein samallalailla mutta nyt olen paljon onnellisempi nykyisen mieheni ja esikoisemme kanssa. :heart: :heart:

jj26
mä kans tietyissä asioissa uskon..
esimerkiksi.. oltiin ostamassa asuntoa ja sitä mieltä olen, että jos kyseinen asunto on meille tarkoitettu me saadaan se.. no ekasta kämpästä ei menny tarjous läpi, mut nyt asutaan paljon lapsiystävällisemmässä talossa ja saatiin vielä halvemalla =)

Ehkä se äijä ei ollu sulle ap tarkoitettu.. vaan parempi oli odottamassa muualla =)

Yhteistyössä