Uskotteko, että Jenni on tosissaan Salen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Uskotteko, että pari on yhdessä ihan rakkauden voimin? Uskotteko, että liitto kestää koko presidenttikauden, jonka päätteeksi Sale täyttää 70 vuotta ja Jenni on nelikymppinen?

Uskon, että Jenni on korkeastikoulutettu ja fiksu nainen, joka ymmärtää kyllä mihin on sitoutunut mennessään naimisiin menestyneen, presidentin uraa tavoittelevan poliitikon kanssa. Hän on varmasti sitoutunut myös pysyään naimisissa ja välttämään skandaaleja seuraavan kuuden vuoden ajan.

ei ole mitään tekemistä sen kanssa osaako elää kunniallisesti vai ei. Tyhmää ajatellakin että kouluarvosana sanoisi sen elääkö joku terveellisesti/ekologisesti/pinnallisesti.

[QUOTE="apuva";25659780]Hitsi, luulin että Salkkareiden Jenni on sen yhden lapsen kanssa.... mutta se onkin Tale. Kauheeta sentään.[/QUOTE]

HAA mä luulin ihan samaa ku luin otsikon :D :laugh:

[QUOTE="a.p";25659625]Uskotteko, että pari on yhdessä ihan rakkauden voimin? Uskotteko, että liitto kestää koko presidenttikauden, jonka päätteeksi Sale täyttää 70 vuotta ja Jenni on nelikymppinen?[/QUOTE]

Sale on jo ylittänyt sen eliniänodotteen joka tuohon aikaan syntyneellä suomalaisella oli

En ole ajatellut asiaa. Ja uskoinpa tai en, ei onneksi minun oletukseni tai ajatukseni heidän suhteensa laadusta ( jos minulla sellaisia olisi) vaikuttaisi heidän suhteeseensa oikeasti mitenkään.

No ei todellakaan eroa kesken presidenttikauden, jokainen tuohon peliin mukaanlähtevä tietää kyllä varmasti mihin sitoutuu. Nyt ei ole kysymys kuitenkaan mistään BB-julkkiksista vaan presidenttiparista - ensimmäiseen ryhmään kuuluville skandaali voi olla jopa ihan hyvä juttu (naama Seiskaan), presidenttiparille ei todellakaan. Vaikka eivät voisi sietää toisiaan (siis ääriesimerkkinä, en tietenkään ajattele että asia näin olisi), eivät eroa kesken presidenttikauden.

Oliks sun pointti tässä nyt se niiden ikäero vai? Mä en tajua miten joku jaksaa ihmetellä ikäeroja. Ei se mene niin, että kaikki samanikäiset on henkisesti samalla tasolla. Eikö sulle oo tullut vastaan sellaista, että jotkut on ihan lapsesta asti 'vanhoja'. Oppii kaikki jutut koulussa ennen muita, ei teininäkään biletä vaan istuu kotona, tyyliin lenkkeilee koiran kanssa tms. Ja on hyvin määrätietoinen jo pienestä asti, siis tiennyt mitä tekee elämällään jne. Sitten taas jotkut on nelikymppisenäkin lapsellisia, haluavat vielä juhlia ja olla vapaita eikä oo tullut mieleenkään vaikkapa situoutua, hankkia taloa jne.

Yhteistyössä