Oletteko te puolisosi kanssa fyysiesti samantasoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hellu"

Vieras
Muiden silmissä ja yleisessä mittakaavassa? Toki moni tulee vastaamaan tähän, että puoliso on huomattavasti komeampi jne. On hyvä, että ajattelettekin niin puolisostanne. Kuuluuhan puolison olla toisen silmissä kaunis/komea.
Mutta jos vieraat katsovat teitä, niin uskotteko olevanne samantasoisia?

En tiedä onko minulla sitten vain huono itseluottamus tms, mutta mä olen aina ollut huomattavasti itseäni paremman näköisten kanssa.
Pidän ainakin itse itseäni sellaisen tavallisena "peruspullukkana" ja tapailemani miehet ovat aina olleet kaikin puolin komeita, treenattuja yms.
Kuten myös nykyinen mieheni, jonka kanssa kahdeksan yhteistä ja onnellista vuotta jo takana.
En siis tiedä onko mulla vain vääristynyt kuva itsestäni.

Ei olla. Minä olen 106 kg (tosin joskus painoin jopa 118 kg) mukavuudenhaluinen herkuttelija, ja mieheni on timmi lihaskimppu, joka on harrastanut voimannostoa jo 25v ja se kyllä näkyy. Kasvoiltamme ollaan ehkä samantasoisia, sellaisia "perushyvännäköisiä" kumpainenkin. Tyyli on miehelläni tarkempi, itse en ole niin tarkka, vaikka laittautua tykkäänkin.

Kyllä. Yhtä siroja ja hyvässä kunnossa. Ollaan kumpikin "nättejä", muttei mitään seksipommeja. Sulosiksi yleensä meidän ulkonäköjä sanotaan. Ollaan kirjaviisaita, mutta hölmöjä :)

No ei. Olemme fyysisestikin ihan erilaisia, pituuseroakin löytyy melkein 40cm. Jos jotain samaa niin olemme molemmat normista poikkeavan näköisiä, miehellä esim. on aasialaistyyppiset silmät. Hän on minun mielestäni viehättävämmän näköinen.

Hmm, eipä kai olla. Minä urheilullinen ja mietin vähän ulkonäköänikin, miestä taas ei voisi vähempää kiinnostaa liikunta, on huonoryhtinen hernekeppi jolla elintasomaha. Kasvoilta ollaan molemmat aika tavallisen näköisiä. Mies ei välitä paljoa siitä minkälaisissa vaatteissa kulkee kunhan ovat ehjät ja puhtaat ja käytännölliset. Minä joskus ostelen hänelle vaatteita, tosin yleensä ottaa sen loukkauksena ettei hänen vaatteensa muka kelpaa. On esim. yksiä samoja, kulahtaneita reisitaskuhousuja käyttänyt varmaan ainakin viimeiset viisi vuotta, "koska ovat niin käytännölliset eikä missän enää myydä kunnon reisitaskuhousuja..."

Mut ei se mitään, olen tässä reilun 10 vuoden aikana sopeutunut, samoin kuin muutkin ihmiset... :) aluksi kun aika monet ystävätkin ihmetteli että olette te vaan aika eri tyylisiä...

Ollaan aika samantasoisia. Vaikkakin mies on mun mielestä älyttömän hyvännäköinen ja itse olen vaan nätti. Mutta periaatteessa varmaan ihan sellainen sopusuhtainen pari :)

Mulla on niin huono itsetunto että en uskaltais ottaa itseäni paremmannäköistä nimestä, pelkäsin että se lähtee jonkun toisen muijan matkaan jos ottajia olisi...

No ei oikeastaan, mä olen hoikka ja urheilullinen, kauniskin kuulemma. Miehellä mahaa, mutta toisaalta on kuitenkin ihan hauskannäköinen mies. Minä vaalea ja sinisilmäinen, mies tumma ja ruskeasilmäinen.
Minä tykkään pukeutua ja ostella vaatteita. Mies katsoo ainoastaan että vaatteet on siistit ja sopivat yhteen sekä tilaisuuten.

Yhteistyössä