Uskotko kummituksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiva kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiva kaveri

Vieras
Juu, minä uskon.

Muutettiin lokakuussa vanhaan rintamamiestaloon, ja jo kaksi kertaa olen kuullut että joku kävelee eteisessä. Siinä on sellainen rappunen, joka narahtaa kun siihen astuu. Toisella kerralla mieskin kuuli sen ja luulimme että joku lapsista kävelee eteisessä, se oli pari päivää siitä kun muutettiin.

Nyt pari viikkoa sitten olin itse wc:ssä ja luulin että poika tulee herättyään, oli siis aamu ja aivan hiljaista. Vilkaisin heti ovesta, mutta eihän sielä ketään ollut. Silloin karvat nous pikkasen pystyyn... en tosin kummituksia pelkää, mutta kuitenkin. Ei kiva tunne =) Vanmaan talon vanha mummo täälä tarkkailee =D

"" Kannattaa muuttaa vanhaan taloon ""

No en. Olishan sellaiseen sit jo joskus törmännyt jos niitä olis. Varsinkin meidän talossa jos on yksi kuollut syöpään, yksi tehnyt itsemurhan ja jonka leivinuunissa on halstrattu ihmisiä ja pihassa tapettu venäläinen sotilas.

Alkuperäinen kirjoittaja myös vanhan talon asuja:
Vanhat talot nyt elää äänineen omaa elämäänsä. Ei sillä ole kummitusten kanssa mitään tekemistä.

Juu tiedän että nämä "elää" ja näitäkin ääniä tulee, MUTTA tuo mainitsemani ääni on erilainen... sellainen ääni tulee vain kun tuosta kävelee. Joten olen päätynyt siihen tulokseen, että oikeesti jonkun on siitä mentävä. =)

Meillä on tapana käyttä kännykkää taskulamppuna, kun lähdetään esim vessaan yöllä. Eräänä yönä havahduin ja näin valon menevän makkarin ovesta kohti keittiötä. Unissani ajattelin, "ukko meni näköjään vessaan"... Siinä samassa kuulin, ku ukko alkoi kuorsaamaan vieressä.....

Alkuperäinen kirjoittaja muumibuumi:
Meillä on tapana käyttä kännykkää taskulamppuna, kun lähdetään esim vessaan yöllä. Eräänä yönä havahduin ja näin valon menevän makkarin ovesta kohti keittiötä. Unissani ajattelin, "ukko meni näköjään vessaan"... Siinä samassa kuulin, ku ukko alkoi kuorsaamaan vieressä.....

Huh, tuntu varmaan kivalta =) Karvat nousee pystyyn

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en. Olishan sellaiseen sit jo joskus törmännyt jos niitä olis. Varsinkin meidän talossa jos on yksi kuollut syöpään, yksi tehnyt itsemurhan ja jonka leivinuunissa on halstrattu ihmisiä ja pihassa tapettu venäläinen sotilas.

Hauska talo teillä :x

Alkuperäinen kirjoittaja argsh:

Arvaa vaan herätinkö ukon ja olin ihan paniikissa. Ku aattelin, että meille on joku varas ängenny sisään...

Nyt sit oon katellu kyseistä valoa ainakin kolme tai neljä kertaa... Ei meillä kummittele.. Tää on nimittäin ihan uus talo :D

Alkuperäinen kirjoittaja argsh:

Arvaa vaan herätinkö ukon ja olin ihan paniikissa. Ku aattelin, että meille on joku varas ängenny sisään...

Nyt sit oon katellu kyseistä valoa ainakin kolme tai neljä kertaa... Ei meillä kummittele.. Tää on nimittäin ihan uus talo :D

Heijastuuko ulkoa joku valo?

Yhteistyössä