Uskotko homeopaattisiin lääkkeisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Eli siis uskotko että niistä on mitään apua?

Mä en oikein usko..mutta mun äitini uskoo :xmas: ja kovasti tuputtaa troppejaan meille muille...joskus aika ärsyttävää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
No kyl mie oon ainaki avun niistä saanu. Niinku on mun tyttö ja äitiki =) eli juu uskon

Mihin olet saanut apua? siis jos saa kysyä :)

saahan sitä kysyä =) Ite olen saanu migreenikohtaukseen apua. Tytöllä oli usein pissatulehduksia ja hän saanut niihin apua =) Mun äiti on perehtynyt niihin kunnolla ja hänen opastuksella olen sit käyttäny niitä.

Uskonasia tai ei, niin ainakaan mikään koululääketieteen reseptivapaa yskänlääke ei ole koskaan auttanut yskääni. Mutta luontaistuutteista taas Frantsilan tilan Ojan isännän linimentti auttaa nivelkipuihini paremmin kuin esim Mobilat. Mulle on oikeastaan herttaisen yhdentekevää, miksi joku tehoaa, kuhan vaan tehoaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Uskonasia tai ei, niin ainakaan mikään koululääketieteen reseptivapaa yskänlääke ei ole koskaan auttanut yskääni. Mutta luontaistuutteista taas Frantsilan tilan Ojan isännän linimentti auttaa nivelkipuihini paremmin kuin esim Mobilat. Mulle on oikeastaan herttaisen yhdentekevää, miksi joku tehoaa, kuhan vaan tehoaa :)

Niin onko siihen yskään auttanut joku luontaistuote?

Kyllä meilläkin nuita luontaistuotteita jonkun verran käytetään, mutta ihan noi homeopaattiset on jäänyt vähemmälle..
Esim.mun äiti otti homeopaattisia kun koira puri sitä käteen, ei suostunut uusimaan jäykkäkouristusrokotetta

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Niin onko siihen yskään auttanut joku luontaistuote?

Kyllä meilläkin nuita luontaistuotteita jonkun verran käytetään, mutta ihan noi homeopaattiset on jäänyt vähemmälle..
Esim.mun äiti otti homeopaattisia kun koira puri sitä käteen, ei suostunut uusimaan jäykkäkouristusrokotetta
En ole kokeillut yskään luuontaistuotteita. Höyryhengitystä vaan tarpeen mukaan.

Uskon, ja tosi vakaasti.
Mie sain avun kuopuksen syntymän jälkeiseen, ei nyt ihan masennukseen, mutta "baby bluesiin".
Esikon jälkeen koin sen myös, ja niin kamalaa oli että tokalla kerralla päätin kokeilla kaiken mahdollisen. Oli jo aika tilattuna psykologin kanssa juttelemiseenkin. Päätin kummiskin koittaa tuota homeopaattia eka.

Ja se, piru vie, auttoi!!
Sen jälkeen olen suositellut lämpimästi muillekin.
Kaveri sai myös avun toistuviin virtsatie infektioihin. Ja niitä oli ollut oikeesti ihan lapsesta lähtien. nyt mennyt 5 vuotta, eikä yhtäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
En usko, mutta kuurin jälkeen tulin raskaaksi, vaikka hormonivalmisteet eivät tehonneet. Hassua.

mitä käytit? :)
*vauvakuumeinen tarttuu nuoraan*

Cimicifuga tai joku sinne päin... =) Toinen raskaus alkoi akupunktion ansiosta. Hassua sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
En usko, mutta kuurin jälkeen tulin raskaaksi, vaikka hormonivalmisteet eivät tehonneet. Hassua.

mitä käytit? :)
*vauvakuumeinen tarttuu nuoraan*

Cimicifuga tai joku sinne päin... =) Toinen raskaus alkoi akupunktion ansiosta. Hassua sekin.

mä luin että gimifuk! :laugh: :laugh: :laugh:
mistä tämmösiä lääkkeitä saa?
homeopaatilta juu varmaan...

Yhteistyössä