Uskotko, että Madeleine MCcann vielä löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Pix
En oikein jaksa uskoa :(
Ellei sitten käy samoin, kuin sen tytön, joka oli tv-haastattelussakin (ja jonka nimen olen autuaasti unohtanut). Olikse nyt itävaltalainen tjtn.

Mulla kyllä kävi mielessä semmonenkin kamaluus, että jos sen vanhemmat on tehny sille jotain, ja koko katoaminen on pelkkää showta :ashamed:
 
Uskon, että ei löydy koskaan, ainakaan hengissä. Juttu on saanut niin paljon julkisuutta, että ne kidnappaajat on ihan pasmatsekaisin eikä peloissaan osaa muuta kun ottaa hengen pois siltä likalta. kamala tapaus kertakaikkiaan. Olisin jo itsemurhan partaalla jos siinä olisi omalapseni. :'(
 
Eniten mua ihmetyttänyt tuossa "sieppauksessa" se, että miksei huoneesta viety (myös) niitä nukkuvia kaksosia?? Nehän olis ollut helpompi viedä, kun käsitykseni mukaan vielä pienempiä, kuin "siepattu" eivätkä varmaan edes hoksaisi samalla tavalla ikävöidä omia vanhempiaan, kuin tuo Madden ikäiset.
 
kamala
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Eniten mua ihmetyttänyt tuossa "sieppauksessa" se, että miksei huoneesta viety (myös) niitä nukkuvia kaksosia?? Nehän olis ollut helpompi viedä, kun käsitykseni mukaan vielä pienempiä, kuin "siepattu" eivätkä varmaan edes hoksaisi samalla tavalla ikävöidä omia vanhempiaan, kuin tuo Madden ikäiset.
Jotku sairaat kun käyttävät juuri tuon ikäisiä lapsia seksuaalisesti hyväksen..ehkä juuri sen vuoksi.:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Eniten mua ihmetyttänyt tuossa "sieppauksessa" se, että miksei huoneesta viety (myös) niitä nukkuvia kaksosia?? Nehän olis ollut helpompi viedä, kun käsitykseni mukaan vielä pienempiä, kuin "siepattu" eivätkä varmaan edes hoksaisi samalla tavalla ikävöidä omia vanhempiaan, kuin tuo Madden ikäiset.
Jotku sairaat kun käyttävät juuri tuon ikäisiä lapsia seksuaalisesti hyväksen..ehkä juuri sen vuoksi.:(
Näinhän se menee (vaikka käyttäväthän ne sairaimmat vielä nuorempiakin), mutta ihmetyttää kuitenkin koko tapaus kaikkinensa...jo pelkästään se, että vanhemmat uskaltaa jättää lapset keskenään nukkumaan ja itse häipyä ravintolaan, vaikkakin välillä käyneet katsomassa, muka.
 

Yhteistyössä