toi on ärsyttävä... tulee ihan itsekseen kun laittaa sulkeen jotenki väärin kiinni, en oo vielä löytäny syytä :/Alkuperäinen kirjoittaja Diana:Tuo silmääiskevä hymiö tuli kyllä ihan itsekseen. Asiassa ei ole mitään hauskaa.
ä) ö) å)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:toi on ärsyttävä... tulee ihan itsekseen kun laittaa sulkeen jotenki väärin kiinni, en oo vielä löytäny syytä :/Alkuperäinen kirjoittaja Diana:Tuo silmääiskevä hymiö tuli kyllä ihan itsekseen. Asiassa ei ole mitään hauskaa.
Miehelle tuli sama aavistus. Tiiä sitten. :|Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Uskon, että kaikki ei ole sitä, mitä on suurelle yleisölle annettu ymmärtää ja vielä selviää jotain mitä kukaan ei olisi uskonut...Muuta en spekuloi... :|
Jotku sairaat kun käyttävät juuri tuon ikäisiä lapsia seksuaalisesti hyväksen..ehkä juuri sen vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Eniten mua ihmetyttänyt tuossa "sieppauksessa" se, että miksei huoneesta viety (myös) niitä nukkuvia kaksosia?? Nehän olis ollut helpompi viedä, kun käsitykseni mukaan vielä pienempiä, kuin "siepattu" eivätkä varmaan edes hoksaisi samalla tavalla ikävöidä omia vanhempiaan, kuin tuo Madden ikäiset.
Näinhän se menee (vaikka käyttäväthän ne sairaimmat vielä nuorempiakin), mutta ihmetyttää kuitenkin koko tapaus kaikkinensa...jo pelkästään se, että vanhemmat uskaltaa jättää lapset keskenään nukkumaan ja itse häipyä ravintolaan, vaikkakin välillä käyneet katsomassa, muka.Alkuperäinen kirjoittaja kamala:Jotku sairaat kun käyttävät juuri tuon ikäisiä lapsia seksuaalisesti hyväksen..ehkä juuri sen vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Eniten mua ihmetyttänyt tuossa "sieppauksessa" se, että miksei huoneesta viety (myös) niitä nukkuvia kaksosia?? Nehän olis ollut helpompi viedä, kun käsitykseni mukaan vielä pienempiä, kuin "siepattu" eivätkä varmaan edes hoksaisi samalla tavalla ikävöidä omia vanhempiaan, kuin tuo Madden ikäiset.