Uskotko, että karhu jättää ihmisen rauhaan, jos esittää kuollutta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kyllä ainaski pitäs yrittää.saalistaessaan karhun nopeus kuitenkin 30-40 kilometriä tunnissa joten ainakin mä jäisin toiseksi...silloin ei olisi ainakaan mahiksiä jäädä henkiin jos lähtis juoksemaan!
 
Gluteus maximus
ei se rauhaan jätä, mutta tuskin nyt alkaa verenhimoisesti raatelemaan siis jos et ole emon ja poikasen välissä. Pakoon jos juoksee niin se on se pahin vaihtoehto. Pitäisi pyrkiä peruuttamaan ja olemaan katsomatta karhua silmiin tai sitten maahan makaamaan. Toivottavasti en koskaan törmää.

Karhun olen nähnyt kerran luonnossa. Onneksi oli tarpeeksi kaukana ja juoksi pakoon.
 
Sanna
Nyt olen tyhmä, mutta en ymmärrä tuota ohjetta kuoliaaksi tekeytymisestä.

Karhu on haaskansyöjä, joten miksi se jättää kuolleeksi luulemansa ihmisen syömättä kun muut eläimet samassa tiilanteessa mussuttaa menemään?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei se rauhaan jätä, mutta tuskin nyt alkaa verenhimoisesti raatelemaan siis jos et ole emon ja poikasen välissä. Pakoon jos juoksee niin se on se pahin vaihtoehto. Pitäisi pyrkiä peruuttamaan ja olemaan katsomatta karhua silmiin tai sitten maahan makaamaan. Toivottavasti en koskaan törmää.

Karhun olen nähnyt kerran luonnossa. Onneksi oli tarpeeksi kaukana ja juoksi pakoon.
Hui! Missä päin Suomea?

 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Nyt olen tyhmä, mutta en ymmärrä tuota ohjetta kuoliaaksi tekeytymisestä.

Karhu on haaskansyöjä, joten miksi se jättää kuolleeksi luulemansa ihmisen syömättä kun muut eläimet samassa tiilanteessa mussuttaa menemään?
eläin kyllä haistaa raadon ja elävän olennon, joten normaalin eläimen pitäisi kaiken järjen mukaan pötkiä pakoon kun on aikansa nuuhkinut.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ei se rauhaan jätä, mutta tuskin nyt alkaa verenhimoisesti raatelemaan siis jos et ole emon ja poikasen välissä. Pakoon jos juoksee niin se on se pahin vaihtoehto. Pitäisi pyrkiä peruuttamaan ja olemaan katsomatta karhua silmiin tai sitten maahan makaamaan. Toivottavasti en koskaan törmää.

Karhun olen nähnyt kerran luonnossa. Onneksi oli tarpeeksi kaukana ja juoksi pakoon.
Hui! Missä päin Suomea?
asuttiin Kiteellä eli itä-suomessa lähellä rajaa. Siellä se mennä viipotti jäällä kun olin hiihtämässä. Olin jotain 8v
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
En tiedä, mutta kyllä mä ainakin perseen kohdalta voisin kuolemalle alkaa haisemaan jos karhu nuuskisi ja kerran vaikka pakarasta näykkäisi...
:LOL: :LOL:

Ja vastaus kysymykseen, uskon.
Ja sit jäis arvailujen varaan miten käy, luuleeko karhu raadoksi ja alkaa popsia vai ajatteleeko se että ei tätä kyllä voi syödä :D ja jättää rauhaan.

Mut oikeesti en kyllä jäis makaamaan, en edes uskaltaisi. :ashamed:
 

Yhteistyössä