uskonasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paikkaansaetsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sanoin jo että tiesin jehovan todistajista jo ennen ku ovelle tuppasivat. Olen ¨täs itse miettiny veljelle sanoa ett¨ä ottaisivat mukaan joskus. Muten tie ehdinkö ku veli menos norjaan töihin täytyy sit vaimoon pitää enempi yhteyttä tai oisin pitäny mut kun ei vastaa ain puhelimeen:S

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
älä vaan sekaannu mormooneihin... ne on pimeitä...

olipas asiaton kommentti.
mitä me ollaan arvostelemaan muita ihmisiä pelkän uskonnon perusteella? eikö jokainen saa itse tehdä omat johtopäätökset..

No sorry.. mut mormonismi on vain uskontokunta johon en suosittele kenenkään liittyvän mukaan...

"Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan."

Lue Raamattua ja rukoile. Älä liikaa mene ihmisten puheiden perässä, vaan katso aina ylös Taivaan isään päin =)

itse olen uskovainen. kristitty kai. tiedän mihin uskon mutta en kuulu mihinkään. käyn joskus helareissa,joskus metodisti kirkossa joskus vapaakirkossa. ei kai sillä väliä missä käy. eihän niillä suurta eroa ole . tärkeintä että uskot jeesukseen jumalan poikaan jonka kautta pelastut

Yhteistyössä