Uskomattomin raSkaustarina, jonka ootte kuulleet?

  • Viestiketjun aloittaja PINOccio
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dfgd:
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Olin raskaana ja raskauden paikkaa etsittiin kaksi viikkoa.....
en ymmärrä?
Tiesin olevani raskaana, mahakipujen takia menin lääkäriin. Raskaus löydettiin munasarjasta, leikattiin, se ei ollutaan raskaus vaan kystä. Olin edelleen siis raskaana. Kohdusta löydettiin raskaus, mutta ei sikiötä. Tehtiin kaavinta, oli tuulimuna raskaus, olin edelleen raskaana, mutta lääkärit eivät tienneet missä raskaus on. Tutkittiin vatsalaukut ja kaikki mahdolliset, lopulta löytyi toisesta munasarjasta, kaksi viikkoa meni etsinnässä.
 
maatuska mahallaan
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja dfgd:
Alkuperäinen kirjoittaja NicciEmo:
Olin raskaana ja raskauden paikkaa etsittiin kaksi viikkoa.....
en ymmärrä?
Tiesin olevani raskaana, mahakipujen takia menin lääkäriin. Raskaus löydettiin munasarjasta, leikattiin, se ei ollutaan raskaus vaan kystä. Olin edelleen siis raskaana. Kohdusta löydettiin raskaus, mutta ei sikiötä. Tehtiin kaavinta, oli tuulimuna raskaus, olin edelleen raskaana, mutta lääkärit eivät tienneet missä raskaus on. Tutkittiin vatsalaukut ja kaikki mahdolliset, lopulta löytyi toisesta munasarjasta, kaksi viikkoa meni etsinnässä.
:eek:
 
vieras
Ystäväni oli raskaana, kaatui. Sai keskenmenon, mutta myöhemmin selvisi että hän oli odottanutkin kaksosia joista toinen jäi kohtuun, toinen tuli keskenmenossa ulos. Tämä selvinnyt on kohta täysi-ikäinen :)
 
Y L L Ä T Y S
minulle sattui yllätysraskaus sain tietää olevani raskaana kun olin viikolla 23 kun menin ultraan menkat minulla oli tullut kunnes loppuivat sitten puolivälissä raskautta ja sitten aloin epäileen että olisin raskaana testit näyttivät negatiivistä kävin jopa laboratoriossa tekemässä testi joka oli edelleen negatiivinen ja sanoin lääkärilleni että minun on pakko olla raskaana ja sain sitten ultraan ajan ja siellähän se polski ja oli yli puolessa välissä, minkäänlaisia raskausoireita esim pahoinvointia ei ole ollut joten en aluksi osannut epäillä mitään ennen kuin menkat keskeytyivät mutta täysinäinen odottamaton yllätys laskettu aika 29.01.2011 saa nähdä mitä tästä tulee :)
 

Yhteistyössä