Uskomattomin raSkaustarina, jonka ootte kuulleet?

  • Viestiketjun aloittaja PINOccio
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Paras "synnytin, enkä tiennyt olevani raskaana" -juttu minkä itse olen kuullut: Nuori nainen meni sairaalan ensiapuun kovien vatsavaivojen takia. Naisen toi sairaalaan äiti, joka oli ammatiltaan sairaanhoitaja. Kahden tunnin kuluttua nuori nainen synnytti täysiaikaisen lapsen, eikä ollut tiennyt olevansa raskaana. Myöskään äiti, jonka luona nainen asui, ei ollut huomannut mitään.

Ei voi käsittää...
 
kaveri oli neljännellä kuulla kun huomasi raskautensa. kuukautiset oli tullu ihan normaalisti.

Entinen työkaveri oli kaksonen. Hänen äitinsä oli synnyttänyt kolme kertaa, mutta hänellä oli kuusi lasta:kaikki siis kaksosia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
mä sain tietää odottavani kuopusta raskausviikolla 19.oli aika yllätys/järkytys :eek:
kerro miten on mahdollista. tuliko menkat muka ihan normaalisti vai miten ei voi hoksata. meinaan tissien pingotusta ym ym...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
mä sain tietää odottavani kuopusta raskausviikolla 19.oli aika yllätys/järkytys :eek:
kerro miten on mahdollista. tuliko menkat muka ihan normaalisti vai miten ei voi hoksata. meinaan tissien pingotusta ym ym...
mulla ei ollut mitään oireita.verta tuli harvakseltaan sitten ei tullut verta vähään aikaan ja tein testin.verta alkoi tulemaan taas rv 30 ja jouduin sairaalaan..oli istukka ihan vähän revennyt ja se vuoti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Äitini täti meni lääkäriin aikanaan omituisten mahakipujen takia. Lääkäri totesi tuolloin, että ilmavaivoja, pieru se siellä mahassa kiertää...

No sitten jokusen kuukauden päästä äidin täti törmäsi lääkäriin kaupungilla, lastenvaunuja tönäten. Lääkäri kysyi että mitäs se rouva siellä lykkii, niin täti vastasi että mitäpä muutakaan, kuin kahta pierua joilla pipo päässä! :D
:LOL: :LOL: :LOL:
 
ohistelija
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Äitini täti meni lääkäriin aikanaan omituisten mahakipujen takia. Lääkäri totesi tuolloin, että ilmavaivoja, pieru se siellä mahassa kiertää...

No sitten jokusen kuukauden päästä äidin täti törmäsi lääkäriin kaupungilla, lastenvaunuja tönäten. Lääkäri kysyi että mitäs se rouva siellä lykkii, niin täti vastasi että mitäpä muutakaan, kuin kahta pierua joilla pipo päässä! :D
:LOL: :LOL: :LOL:
Hauska juttu mutta tämä on siis vanha vitsi
 
Alkuperäinen kirjoittaja ohistelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Äitini täti meni lääkäriin aikanaan omituisten mahakipujen takia. Lääkäri totesi tuolloin, että ilmavaivoja, pieru se siellä mahassa kiertää...

No sitten jokusen kuukauden päästä äidin täti törmäsi lääkäriin kaupungilla, lastenvaunuja tönäten. Lääkäri kysyi että mitäs se rouva siellä lykkii, niin täti vastasi että mitäpä muutakaan, kuin kahta pierua joilla pipo päässä! :D
:LOL: :LOL: :LOL:
Hauska juttu mutta tämä on siis vanha vitsi

No ainakin totta meidän suvussa! =)
 
ellin kelli
Mun kaveri sai 9. luokan päätteeksi lapsen. Oli käynyt useasti lääkärillä, valittanut mahakipuja ja epäsäännöllisiä menkkoja, mutta eivät tehneet tytölle testiä siellä, lääkäri sanoi vain, että tuossa iässä normaalia, että kierto heittelee ja odottele rauhassa. No, meni uudestaan lääkäriin parin kk:n päästä ja silloin vasta tekivät r-testit ja oli puolivälissä eli myöhäsitä aborttiin, vaikka sen olisi halunnut. Koulut jäi käymättä ja lapsen isän kanssa ei ollut yhdessä. No, mutta ihan kelpo äiti hänestä ajan myötä kasvoi kun täysi-ikäisyyden baarivillitykset oli käyty ja isovanhemmat hoitaneet lasta.

Ja mun pitää kommentoida tuota "ei tajua olevansa raskaana". Olen toivotusti 3. kertaa raskaana, mutta tämän raskauden aikana on ollut paljon huolia ja murheita. Raskaus on jäänyt täysin toissijaiseksi asiaksi ja vaikka tunnen potkuja (vko22) niin voisin kuvitella pystyväni "olemaan huomaamatta" niitä ainakin vielä tässä vaiheessa. Samoin kun paino on pudonnut, maha tosi pieni, tisseissä ei ole ikinä ollut muutoksia, ei pahaa oloa, ei finnejä, ei ruokahalun muutoksia niin hyvin voisin kuvitella olevani ihan normitilassakin.
 
Miia
Just näiden tällaisten tarinoiden vuoksi, näen itsessäni raskausoireita silloinkin kun ne eivät niitä ole. :LOL:

Ja olen 90% varma, että ystäväni on heinäkuussa raskautunut. Hän ei vain usko sitä eikä tee testiä, vaikka mahakin on kasvanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Äitini täti meni lääkäriin aikanaan omituisten mahakipujen takia. Lääkäri totesi tuolloin, että ilmavaivoja, pieru se siellä mahassa kiertää...

No sitten jokusen kuukauden päästä äidin täti törmäsi lääkäriin kaupungilla, lastenvaunuja tönäten. Lääkäri kysyi että mitäs se rouva siellä lykkii, niin täti vastasi että mitäpä muutakaan, kuin kahta pierua joilla pipo päässä! :D
mä oon kuullut tän jutun :D
 
mulla oli sairaalassa kaverina äiti joka oli 10 vuotta lapsettomuushoitoja läpikäyneenä ja ne tuloksettomina lopettaneena yrittänyt vauvaa.2 vuotta sitten lääkäri oli sanonut että lapsen saaminen naisesta johtuen on käytännössä mahdotonta.hän oli sitten mennyt jossain vaiheessa lääkäriin ja epäillyt rintasyöpää tms.kun rinnat olivat kipeät omituiset,siellä selvisi et olikin 5 kuulla raskaana.ihan luomusti,hoidot lopetettu jo aikaa sitten.
 
vieras
Eräs vähän "yksinkertainen" nainen ei tiennyt olevansa raskaana. Yksi päivä vain ihmetteli että miksi on niin kovat vatsakivut ja oli alkanut sitten synnyttämään vessanpöntöllä. Nykyään hällä on 10 vuotias poika.
 
mun ystävän kaveri kärsi selkäkivuista. asui kerrostalossa ja samassa kerrostalossa asui tytön vanhemmat. aluillasta nainen oli käynyt hakemassa särkylääkettä äidiltään selkäkipuihin. myöhemmin oli soittanut äitinsä apuun kun selkää särki jo niin pahasti. olivat sit päättäneet soittaa ambulanssin.. ja siis soittamis syy oli kovat selkäsäryt. nainen meni vessaan ja siinä vaiheessa kun lapsen pää tuntui jalkovälissä tajusi et kyseessä on synnytys. oli siin ollut ambulanssi miehillä ilmeet kun tulivat hakemaan selkäsärky potilasta joka löytyi vessasta lapsi kainalossa.. istukka vessanpöntössä.
 
Vieras
Mun hollantilainen kaveri on palannut töihin juuri äitiyslomalta, vauva on 2 kk. Raskauden aikana äidiltä on leikattu ensin umppari ja sitten parin kuukauden päästä sappi. Synnytti 15 tuntia ja sitten tehtiin hätäsektio.

Lapsi on terve, mutta äiti on kuulemma fyysisesti ja henkisesti vähän puhki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Äitini täti meni lääkäriin aikanaan omituisten mahakipujen takia. Lääkäri totesi tuolloin, että ilmavaivoja, pieru se siellä mahassa kiertää...

No sitten jokusen kuukauden päästä äidin täti törmäsi lääkäriin kaupungilla, lastenvaunuja tönäten. Lääkäri kysyi että mitäs se rouva siellä lykkii, niin täti vastasi että mitäpä muutakaan, kuin kahta pierua joilla pipo päässä! :D
mä oon kuullut tän jutun :D
Mun mummi kerto mulle tän kaks pierua myssyt päässä-vitsin jo kun olin alle kouluikänen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miip:
Tuttu ollut raskaana 4 kertaa ja lapsia on 8 (kolmoset, kahdet kaksoset ja "yksönen"). Lapset syntyneet kaikki ennen aikojaan ja nainen tullut raskaaksi aina melkein heti kun on laitokselta edellisten kanssa kotiutunut. Vanhimpien ja nuorimman ikäeroa on 3 vuotta.
Tunnetaan varmaan sama tyyppi. Etunimi alkaa M. ja viimeeksi olen kuullut että vaikuttaa Turussa päin?
 
Matilda
Kaikki mun lapseni ovat ihmeitä! Seksiä olen harrastanut nyt kymmenen vuotta, ja joka kerta ollut joku ehkäisy päällä. Kaikki ne on pettäneet. Kaikista olen saanut tietää oelvani raskaana vasta viikoilla 20-30. :whistle: Nyt on neljä lasta. Nykyisin aina kun on mahavaivoja juoksen lääkärille sanomaan että kattoo ultralla kuin pitkällä oon. Monta kertaa on nyt ollu niinkin päin että luullu olevani raskaana ja onkin ollu joku tauti. Mutta ompahan tullu taudit hoidettua! :LOL:
 
se olikin vauva
Mä olen kuullut sellaisen jutun, että nainen meni mahakipujen vuoksi lääkäriin. Lääkäri totesi että munuaiskivet ja antoi lääkettä. Samana päivänä vauva syntyi. Eli eipä ne ammattilaisetkaan aina tajua mistä on kyse.
 
lj
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
mä sain tietää odottavani kuopusta raskausviikolla 19.oli aika yllätys/järkytys :eek:
kerro miten on mahdollista. tuliko menkat muka ihan normaalisti vai miten ei voi hoksata. meinaan tissien pingotusta ym ym...
mä kun menin rv 12 ultraan niin viikkoja paljastu ultrassa 25. oli aika järkytys... mulla ainakin menkat tuli ihan normaalisti, lääkärikin ihmetteli kun ei näkynyt ollenkaan mahaa ja liikkeitä tunsin vähän ennen ultraa mut ajattelin että "ei voi olla mahdollista että liikkuu kun on vielä niin pieni." jos en ois tienny olevani raskaana, en varmaan ois kiinnittäny liikkeisiin mitään huomiota.
 
öt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tunnen yhden naisen, jolle tuli kovat vatsakivut yhtäkkiä kesken työpäivän. Lähti lääkääriin ja siitä suoraan synnytyssaliin. Ja kaiken huippu, että ei ollut edes ensimmäinen lapsi, luulis että olis jotain, edes potkuja tuntenut, mutta ei mitään. Ja vaikka oli hoikka niin ei kyllä kukaan ulkopuolinenkaan ollut huomannut, ei edes hänen oma mies.

Tiedän myös yhden tytön, joka meni lääkäriin kun luuli että on umpisuolen tulehdus. Lähti myöskin synnyttämään saman tien. Ei kuulemma tajunnut, vaikka kuukautisia ei ollut, ja potkujakin luuli vain ilmavaivoiksi.
MITEN voi olla mahdollista???? syntyykö lapset ihan normaalikokoisina? ja jos on varsinkin laiha ihminen, niin se on suorastaan mahdottomuus, ettei n.3,5kg vauva näy ja tunnu!!!! en suostu uskomaan...
 
Mun raskaus alko näkyä vasta reippaasti yli puolenvälin, mutta tiesin kyllä olevani raskaana. Minusta ei kyllä huomannut edes viimeisilläni, että olen raskaana jos oli esim. takki päällä.. Kohtu oli voimakkaati kallistunut taaksepäin. 3½kg tyttö silti oli.
 

Yhteistyössä