Uskomattoman tökeröä käytöstä (polttareista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä sun mielikuvitus on? Pitääkö kaiken maksaa ollakseen hauskaa?

40€:lla saa paljon jos on vähänkään luovuutta ja sitä ns. älliä päässä. Tässä esimerkkejä päivän ohjelmasta:

Itse rakennettu "hotelliaamiainen" kuohujuomineen 5€/hlö, savusauna ja merenrantahuvila 0€/hlö, vesijettiajelu saaristossa 15€/hlö, valkoviinibooli 10€/hlö, barbeque illallinen (itse grillaten tykötarpeineen) 10€/hlö.

Laskepa yhteen huviksesi.

Jep, huvittavalta kuulostaakin.. ;)

Mä ainakin mielummin osallistuisin polttareihin kun häihin. Häistä sitä vasta kustannuksia tuleekin, ihan samat matkat ja majoitukset maksettavana, lahja (joka on maksanut enemmän kuin ikinä yhdetkään polttarit missä olen ollut) ja sitten vielä vaatteet.

[QUOTE="vieras";23924310]Jos sun asenne on tämä, niin eiköhän se uskomattoman tökerö käytös löydy sieltä päästä.[/QUOTE]

Niin mikä minun asenne sitten on? Mistä oikein löysit jonkun "asenteen"?

[QUOTE="vieras";23924349]+osallistujien matkat polttaripaikalle, polttareihin käytetyn ajan kustannus yms.[/QUOTE]

Sä kuulostat tosi hauskalta ihmiseltä - polttareihin käytetyn ajan kustannus :D mikä sun "tuntitaksa" on? :)

En ole ikinä, ikimaailmassa, tullut ajatelleeksi että ystävä veloittaisi minun seurassani käyttämästään ajasta... hrr..

[QUOTE="vieras";23924427]Ihan se aika mikä on omasta vapaa-ajasta pois, työpaikalta tai perheeltä.[/QUOTE]

Sä kuulostat oikein tosiystävämateriaalilta :) JA lasku tulee perässä ;)

[QUOTE="vieras";23924427]Ihan se aika mikä on omasta vapaa-ajasta pois, työpaikalta tai perheeltä.[/QUOTE]

No ihan samalla tavalla ne häätkin aikaa vie (ellei enemmänkin, jos lasketaan sopivien vaatteiden ja lahjan metsästys), jätätkö sinnekin menossa vai pistätkö laskun perään hääparille kun ovat tuhlanneet kallisarvoista aikaasi?

[QUOTE="vieras";23924431]Hohtokeilaamista, hyvää syömistä, kahdessa kaupungissa toteutettua hassuttelua ja baari ilta.
Tässä kukaan ilkeile edes, jos useammat kokee polttareiden olevan jokseenkin turhaa niin miksi se sua risoo?[/QUOTE]

Ja miten tuo oli hauskemaa kuin alkuperäisen kirjoittajan järjestämä ohjelma? Vai sisältääkö tuo "kaupingilla hassuttelu" sen hauskan osuuden? Jos näistä kahdesta polttariohjelmasta pitäisi valita niin itse kyllä saunoisin rantahuvilalla ja ajelisin vesijetillä ennemmin kuin "hassuttelisin kaupungilla". mitäs muuten myit? ;)

[QUOTE="lollorosso";23924445]Ja miten tuo oli hauskemaa kuin alkuperäisen kirjoittajan järjestämä ohjelma? Vai sisältääkö tuo "kaupingilla hassuttelu" sen hauskan osuuden? Jos näistä kahdesta polttariohjelmasta pitäisi valita niin itse kyllä saunoisin rantahuvilalla ja ajelisin vesijetillä ennemmin kuin "hassuttelisin kaupungilla". mitäs muuten myit? ;)[/QUOTE]

Ja näitä kahta vaihtoehtoa täytyy lähteä vertaamaan koska?

Onneksi et ollut siis osallistumassa omiini =). En myynyt mitään, kokosin "alushousuihini" avioliiton ohjeita. Nykyään ne on seinällä muistuttamassa meitä ;)

Kuulostaa mukavilta polttareilta,eikä edes kalliilta ottaen huomioon mitä jo pelkkä baari ilta maksaisi. Eikö se ystävien kanssa vietetty aika ole laatuaikaa vaikka ei niitä omia räkänokkia ja puolisoa mukaan saa ottaa? Sen ymmärrän ettei välttämättä töistä voi olla pois,mutta yleensä nekin on sovittavissa työpaikalla,varsinkin kun yleensä polttareiden päivämäärä on hyvissä ajoin tiedossa.

[QUOTE="vieras";23924431]Hohtokeilaamista, hyvää syömistä, kahdessa kaupungissa toteutettua hassuttelua ja baari ilta.
Tässä kukaan ilkeile edes, jos useammat kokee polttareiden olevan jokseenkin turhaa niin miksi se sua risoo?[/QUOTE]

Ei se mua "riso". Se hieman toki ihmetyttää, että ensin kysyt ivallisesti mitä 40€lla muka saa ja sitten tölvit sen "huvittavaksi". Minusta tuntuu, että ohjelmia ei voi verrata edes keskenään. Tiedän, että ystäväni ei pitäisi hohtokeilaamista mitenkään ihmeellisenä - sitä on Helsingissä ollut tarjolla vuodesta kivi ja kirves :) ja tuo kaupungilla hengailu on nähty ja koettu.

[QUOTE="vieras";23924469]Ja näitä kahta vaihtoehtoa täytyy lähteä vertaamaan koska?

Onneksi et ollut siis osallistumassa omiini =). En myynyt mitään, kokosin "alushousuihini" avioliiton ohjeita. Nykyään ne on seinällä muistuttamassa meitä ;)[/QUOTE]

Itsehän sä niitä vertasit ja kuittailit ap:lle. Outo tyyppi olet... alushousuinesi...

Ei se mua "riso". Se hieman toki ihmetyttää, että ensin kysyt ivallisesti mitä 40€lla muka saa ja sitten tölvit sen "huvittavaksi". Minusta tuntuu, että ohjelmia ei voi verrata edes keskenään. Tiedän, että ystäväni ei pitäisi hohtokeilaamista mitenkään ihmeellisenä - sitä on Helsingissä ollut tarjolla vuodesta kivi ja kirves :) ja tuo kaupungilla hengailu on nähty ja koettu.

Otathan nyt huomioon, etten minä ole ketjun jokainen vieras.

Ja sekin, että omistani on tosiaan se 7v aikaa, eikä täällä "landella" aiihen ole aina ollut mahdollisuutta. Minusta se oli hauskaa, eka keilaaminen ikinä. Ja sekin, että meidän "jengillä" ikää oli max.22v.
40€ ei oikeasti saa juuri mitään ellei ole kontakteja..

[QUOTE="lollorosso";23924487]Itsehän sä niitä vertasit ja kuittailit ap:lle. Outo tyyppi olet... alushousuinesi...[/QUOTE]

Mihin mä niitä vertasin??

Joo, iik. Mun mahtikalsongit. :D

Tällä palstalla on ihan turha ihmetellä tälläisiä asioita koska ihmisillä on täällä niin outo käsitys ystävyydestä.Niinkuin "vieras" tuolla hyvän esimerkin antoikin; "polttareihin käytetyn ajan kustannus" :laugh: Voi hyvä luoja :D

Ja vaikka tuntuisikin ihan uskomattoman vastenmieliseltä mennä kaverin polttareihin niin niinhin viesteihin on silti ihan kohteliasta vastata esim. en pääse tulemaan.

No joo mut mä oon menossa huomenna kaverin kanssa rannalle niin täytyy mennä tekemään kustannusarviota,että mitä sitten veloitan tästä mun kallisarvoisesta ajasta..

• Tykkää
Reactions: Riivinrauta
Tällä palstalla on ihan turha ihmetellä tälläisiä asioita koska ihmisillä on täällä niin outo käsitys ystävyydestä.Niinkuin "vieras" tuolla hyvän esimerkin antoikin; "polttareihin käytetyn ajan kustannus" :laugh: Voi hyvä luoja :D

Ja vaikka tuntuisikin ihan uskomattoman vastenmieliseltä mennä kaverin polttareihin niin niinhin viesteihin on silti ihan kohteliasta vastata esim. en pääse tulemaan.

No joo mut mä oon menossa huomenna kaverin kanssa rannalle niin täytyy mennä tekemään kustannusarviota,että mitä sitten veloitan tästä mun kallisarvoisesta ajasta..

Varo vaan että ei humpsahda niin päin että joudutkin maksumieheks. Pidä huoli että sulla on tuntitaksat kohillaan eikä sit mitään kaverialennuksia. ;)

[QUOTE="lollorosso";23924429]Ei jumankauta! eeiih..... :D nyt tuli päivän paras, ei voi mittää :)[/QUOTE]

No älä muuta sano. Repesin ihan täysin. :laugh:

Mutta joo, olihan tökeröä ja epäkohteliasta olla vastaamatta mitään ennen kuin vasta siinä vaiheessa, kun ohjelma ja kustannukset on lyöty lukkoon. Toivottavasti itselläni on parempia ystäviä, sitten kun omien polttareideni aika tulee.

Btw. ap, hauskalta kuulosti tuo teidän ohjelma, oli varmaan mukava päivä! :)

Yhteistyössä