Uskomattoman märkä Nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joonas-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aik.mies:
Saako Leenalta udella onko väliä sen ison dildon kanssa työnnätkö itse sitä pilluusi vai miehesi,ejakuloitko kummassakin tapauksessa.

Kyllä on väliä, itse tehden en saa mutta miehen tekemänä saan.Jotenkin se vain on kiihottavampaa niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Saako Leenalta udella onko väliä sen ison dildon kanssa työnnätkö itse sitä pilluusi vai miehesi,ejakuloitko kummassakin tapauksessa.

Kyllä on väliä, itse tehden en saa mutta miehen tekemänä saan.Jotenkin se vain on kiihottavampaa niin.

En ole koskaan tavannut naista joka ejakuloi,onko se neste mitä tulee liukasta?

Mulla on ainakin kokemuksena, ettei ejakulointi-erite ole niinkään liukasta. Siis ei samalla tavalla liukasta kuin kiihottumislima, vaan ennemminkin nestemäisempää.
Tulipa tuossa viime viikonlopulla koettua ihanat ejakuloinnit, kun oli värisevä dildo sisälläni ja mies nuoli klitorista.. Sai mieskin kunnolla roiskeet kasvoille :) Eikä tainnut edes pahakseen pistää :P Hauskaa oli molemmilla!

Ei se erityisen liukasta ole, ei niin kuin normaalin kiihottumisen seurauksena tuleva kostuminen mutta märkää se ainakin on.Lotina vaan kuuluu kun rakastelee. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Joonas-78:
Olin eilen illalla yöelämää katselemassa pitkästä aikaa ja sain yöseuraksi 25 vuotiaan naisen ja koin pienoisen yllätyksen seksipuuhissa tai jo sitä ennenkin, häneltä pikkupöksyjä riisuessa ihmettelin miten paljon nainen oli kostunut baarissa ollessaan kanssani tanssiessa yms… kun stringeissä oli pikkuhousunsuoja joka oli aivan täynnä tuota ihanaa naisen nektaria.. ja seksiä kun harrastettiin niin hän ”valui” kun ”niagara”
lakanaan jäi iso märkä läntti hänen perseen alle. (meni varmaan patjaan asti) Tämä oli aika positiivinen yllätys ei ollu tytöllä ainakaan kuivuus ongelmia päinvastoin.
Onko muille tullu vastaan yhtä ”kosteita”naisia? mun seuralaisista tähän asti kukaan ei oo valutellu ees reisille paitsi tämä ;)
Tuttua juttua. Itse surffasin viikonloppuna laineilla märän naisen kanssa.

Ei se erityisen liukasta ole, ei niin kuin normaalin kiihottumisen seurauksena tuleva kostuminen mutta märkää se ainakin on.Lotina vaan kuuluu kun rakastelee. =)

Vois olla aika kiihottavaa rakastella kanssasi kun ejakuloit.

Olin eilen illalla yöelämää katselemassa pitkästä aikaa ja sain yöseuraksi 25 vuotiaan naisen ja koin pienoisen yllätyksen seksipuuhissa tai jo sitä ennenkin, häneltä pikkupöksyjä riisuessa ihmettelin miten paljon nainen oli kostunut baarissa ollessaan kanssani tanssiessa yms… kun stringeissä oli pikkuhousunsuoja joka oli aivan täynnä tuota ihanaa naisen nektaria.. ja seksiä kun harrastettiin niin hän ”valui” kun ”niagara”
lakanaan jäi iso märkä läntti hänen perseen alle. (meni varmaan patjaan asti) Tämä oli aika positiivinen yllätys ei ollu tytöllä ainakaan kuivuus ongelmia päinvastoin.
Onko muille tullu vastaan yhtä ”kosteita”naisia? mun seuralaisista tähän asti kukaan ei oo valutellu ees reisille paitsi tämä ;)

Moi. Itselläni on ihana 40v Nainen, joka on myös todella kostea, mikä on aivan loistava juttu. Mikä sen hienompaa, kun Nainen on kiihotuksesta litimärkä silloin kun on Sen aika.... Mikä on normaalia, mikä ei, sillä ei ainakaan tässä tapauksessa ole muuta merkitystä kuin että hyvältä tuntuu....!!!!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä