Uskomatonta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh...

Vieras
Kertokaapas mitä mieltä olisitte ihmisestä, joka "lainaa" omin lupinensa lompakostanne 200 euroa, ja ilmoittaa sitten että maksaa sen takaisin seuraavassa kuussa kun rahaa tulee tilille. Sitten kun tämä seuraavan kuun tili tulee, hän ilmoittaa, että nyt olisikin äkillinen rahantarve kun hän on lähdössä ulkomaanmatkalle, voisiko hän pliis maksaa vasta seuraavassa kuussa. Kun sanon, ettei sovi kun tarvitsisin tuon 200 euroa nyt itse, "lainaaja" loukkaantuu verisesti ja katkaisee puhevälit. Rahoja EI tietysti tullut takaisin.

Minun mielestäni tuo on todella röyhkeää. Siksi olenkin yllättynyt, kun ainoat kommentit mitä olen live-elämässä saanut (sekä perheenjäseniltä että kavereilta) ovat olleet moitteita, että on se kumma kun ei voi pikkusiskolle noin pientä summaa lahjoittaa. Ja pikkusisko on siis yli kahdenkymmenen enkä ole itsekään mikään rikas.

Kertokaa nyt etten ole väärässä tässä jutussa. Ei tuo voi olla mitenkään oikein...

Samaa mieltä Anatolian kanssa.
En ymmärrä, miksi et heti rahan hävittyä tehnyt selväksi, että takaisin ja vähän äkkiä. Mistä näitä tossukoita sikiää? Vastaavia aloituksia on niin usein.

Mulla oli tuollaista isoveljeni kanssa. Ja sukulaiset, varsinkin äitini oli sitä mieltä että mun olisi pitänyt vaan "tukea työtöntä veljeä". Mutta onneksi mä lopulta tajusin miten hölmö mä olen ja millainen kusipää varas mun veli on. Eli ole sä järkevä ja tee kuten Anatolia ja muut neuvoi, niin mäkin silloin lopulta tein.

Siskosi on ilmeisesti perheen lellikki, kotona ei oo laitettu rajoja, hyssytelty vaan. Sen vuoksi kuvittelee että sama peli jatkuu oikeessakin elämässä. Kovat keinot auttaa, eli se rikosilmoitus.

Varastamista tuo olisi enkä hyväksyisi, sanoisin että pitää maksaa heti takaisin tai teen
rikosilmoituksen.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
No mä voisin antaa mun pikkuveljelle 200euroa jos olis rahapulassa, mut jos ottais ne rahat mun tililtä/rahapussista salaa, niin vaatisin todellakin takaisin. Mut en kyllä pysty ees kuvittelemaan et tekis niin..

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Pyydä sitä perhettäsi tukemaan varastelevaa pikkusiskoasi 200 eurolla |O! Antamalla ne rahat sulle.

Oikeesti jos joku kävisi mun kukkarollani ilman lupaa, ei kyllä hyvä heiluisi enkä odottelisi montaakaan hetkeä niitä rahoja...

Kertokaapas mitä mieltä olisitte ihmisestä, joka "lainaa" omin lupinensa lompakostanne 200 euroa, ja ilmoittaa sitten että maksaa sen takaisin seuraavassa kuussa kun rahaa tulee tilille. Sitten kun tämä seuraavan kuun tili tulee, hän ilmoittaa, että nyt olisikin äkillinen rahantarve kun hän on lähdössä ulkomaanmatkalle, voisiko hän pliis maksaa vasta seuraavassa kuussa. Kun sanon, ettei sovi kun tarvitsisin tuon 200 euroa nyt itse, "lainaaja" loukkaantuu verisesti ja katkaisee puhevälit. Rahoja EI tietysti tullut takaisin.

Minun mielestäni tuo on todella röyhkeää. Siksi olenkin yllättynyt, kun ainoat kommentit mitä olen live-elämässä saanut (sekä perheenjäseniltä että kavereilta) ovat olleet moitteita, että on se kumma kun ei voi pikkusiskolle noin pientä summaa lahjoittaa. Ja pikkusisko on siis yli kahdenkymmenen enkä ole itsekään mikään rikas.

Kertokaa nyt etten ole väärässä tässä jutussa. Ei tuo voi olla mitenkään oikein...

Omin lupineen ottamista en hyväksyisi.
Ikävää.

:(

Yhteistyössä