M
"mä"
Vieras
Noissa nyt lukituissa ketjuissa ei ollut yhtään mitään kiellettyä. Siellä ei mainittu nimiä, ei kansalaisuuksia, ei yhtään mitään. Miksi ne nyt piti sitten lukita? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26100786:Siksi että moderointipäätöksistä on sääntöjen mukaan turha pillittää ja nillittää |O
Kyllä täällä Anneli Auerinkin murhajutusta, pedofiliasta ym. saa keskustella ihan oikeilla nimillä ja kuvilla. Ja kyse oli vielä epäilyistä, ei tuomiosta.
Kannattaa joskus tutustua noihin palstan sääntöihin, niin ei kaikki moderointipäätökset tule ihan puun takaa...
Kyllä täällä Anneli Auerinkin murhajutusta, pedofiliasta ym. saa keskustella ihan oikeilla nimillä ja kuvilla. Ja kyse oli vielä epäilyistä, ei tuomiosta.
Kävin muistin virkistämiseksi vilkaisemassa sääntöjä. Ei sieltä löytynyt mitään mikä kieltäisi esim. julkisen tuomiolauselman lainaamisen/linkittämisen.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26100863:ja kukas ko henkilöistä oli alaikäinen?
Uhrihan on itse halunnut asiakirjan julkiseksi. Varmaankin juuri sen takia että selviäisi millaisia raiskaajia nuoret miehet ovat.
Uhrihan on itse halunnut asiakirjan julkiseksi. Varmaankin juuri sen takia että selviäisi millaisia raiskaajia nuoret miehet ovat.