Uskomatonta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Noissa nyt lukituissa ketjuissa ei ollut yhtään mitään kiellettyä. Siellä ei mainittu nimiä, ei kansalaisuuksia, ei yhtään mitään. Miksi ne nyt piti sitten lukita? :O

[QUOTE="mä";26100816]Miksiköhän tuollainen sääntö on tehty? Eikö kestetä kritiikkiä vai mikä siinä on?[/QUOTE]

mutta miks moni aina niin negatiivinen bannaus juttuihin? voisin käydä läpi ja sanoa että onko nyt bannaukksen paikka!

[QUOTE="mä";26100816]Miksiköhän tuollainen sääntö on tehty? Eikö kestetä kritiikkiä vai mikä siinä on?[/QUOTE]

bannata? Näin se menee! mitä itse haluat julkastavan?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26100863:
ja kukas ko henkilöistä oli alaikäinen?

Toinen raiskaaja taitaa vielä olla alaikäinen. Mutta ei asia varmasti olisi muuttunut, vaikka kyseessä olisi ollut tässä tapauksessa ollut täysi-ikäisiä. Edelleen ihmettelen miksi julkisesta asiakirjasta ei saa keskustella?

[QUOTE="vieras";26100880]bannata? Näin se menee! mitä itse haluat julkastavan?[/QUOTE]

Minä pystyn perustelemaan tekemiseni. Jos poistaisin jotain, pystyisin reilusti kertomaan syyn ja seisomaan tekemisieni takana. Ja jos saisin sen suhteen perusteltua kritiikkiä osakseni, pohtisin vahvasti teinkö oikein vai en. Tarvittaessa muuttaisin toimintatapaani, jos se osottautuisi vääräksi.

[QUOTE="vieras";26100899]Haluaisitko lukea tarkkoja kuvauksia siitä, mitä lapsiuhreille mahdollisesti on tehty? Vähän nyt vois ajatella sitä tyttöä.[/QUOTE]

eihän nyt sitä voi ajatella, kun hyvän syyn saa paasata paljon tärkeämmästäkin asiasta..
(ei ollut tarkoitettu sit kenellekkään henkilökohtaisesti, vaan yleinen huomio siitä mistä puhutaan asiakirjan lukemisen jälkeen )

[QUOTE="mä";26100909]Minä pystyn perustelemaan tekemiseni. Jos poistaisin jotain, pystyisin reilusti kertomaan syyn ja seisomaan tekemisieni takana. Ja jos saisin sen suhteen perusteltua kritiikkiä osakseni, pohtisin vahvasti teinkö oikein vai en. Tarvittaessa muuttaisin toimintatapaani, jos se osottautuisi vääräksi.[/QUOTE]

ketkä yleensä on vahvoilla tietokone kielessä? M/N?
Miehet osaa matikan naiset sosiaali puolen!

[QUOTE="vieras";26100899]Haluaisitko lukea tarkkoja kuvauksia siitä, mitä lapsiuhreille mahdollisesti on tehty? Vähän nyt vois ajatella sitä tyttöä.[/QUOTE]

Uhrihan on itse halunnut asiakirjan julkiseksi. Varmaankin juuri sen takia että selviäisi millaisia raiskaajia nuoret miehet ovat.

Uhrihan on itse halunnut asiakirjan julkiseksi. Varmaankin juuri sen takia että selviäisi millaisia raiskaajia nuoret miehet ovat.

Ja asia on ollut tytölle huomattavan vaikea. Aluksi hän pyrki unohtamaan koko asian. En sano moderoinnista mitään, mutta muuten on aika yleistä, että jos joku tuo esiin maahanmuuttajien suuren osuuden rikoksissa, hänet pyritään vaientamaan ja syytetään rasismista.

[QUOTE="vieras";26101012]Ja asia on ollut tytölle huomattavan vaikea. Aluksi hän pyrki unohtamaan koko asian. En sano moderoinnista mitään, mutta muuten on aika yleistä, että jos joku tuo esiin maahanmuuttajien suuren osuuden rikoksissa, hänet pyritään vaientamaan ja syytetään rasismista.[/QUOTE]

Niinpä! Heti asia vaietaan kuoliaaksi..

Yhteistyössä