Uskomatonta toi naapurin akan touhuilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Annuli"

Vieras
Akka ei oo missään töissä, ikää on 27v ja 2 lasta, mies on 30v ja käy töissä. Mies kai tienaa ihan hyvin, mutta ei nyt ihan ihmeellisiä, mut kaipa niillä on sitten jotain rahaa vanhasta takaa. Mut joteski ihmetyttää kun aamulla ukko lähtee töihin ja ottaa lapset (3 ja 5 v) mukaan ja vie ne tarhaan. Sitten tulee muksujen kanssa 15-16, joskus lähtee takas töihin vielä!!! Toki joskus akka hakee lapset, mut suht. harvoin.

En tiä mitä akka tekee kotona, mutta sen tiän että aika usein käyttää siivouspalvelua. Siivojat tulee ja akka lähtee shoppailemaan. Usein sitä näkeekin keskustassa jossain kaupoissa tai sit kampaamossa tai kauneushoitolassa.

Ja viikonloput ravaa kavereiden kanssa bailaamassa, tosi usein oon nähny hänet perjantaina tai lauantaina baarissa (ite käyn ehkä kerran kuussa max) ja pukeutunut kyllä aika provosti... Joskus harvoin oon kyllä nähny sillä omankin miehen mukana, mut useemmin se on kavereiden kanssa porukassa ja siinä on kans vieraita miehiä

On aika nokka pystyssä ihminen, mutta osaa kyllä olla mukavakin. Hiukan ylpeenolonen, mutta muuten ok noin face-to-face... Mut silti mä ihmettelen,että miten mies viittii kattoa tota touhua. Mies on todella hyvä tyyppi, siksi ihmettelenkin, että miksi hän haluaa ryömiä tuon prinsessan edessä.

Kertokaas mitä ootte mieltä ja onko lähipiirissänne vastaavia tapauksia. Ja mitä ajattelette moisesta.

[QUOTE="Annuli";25146089]
Ja viikonloput ravaa kavereiden kanssa bailaamassa, tosi usein oon nähny hänet perjantaina tai lauantaina baarissa (ite käyn ehkä kerran kuussa max) ja pukeutunut kyllä aika provosti... Joskus harvoin oon kyllä nähny sillä omankin miehen mukana, mut useemmin se on kavereiden kanssa porukassa ja siinä on kans vieraita miehiä
[/QUOTE]

Tosi usein oot sitä nähny kuppilassa pe & la vaikka ite käyt kerran kuussa max..?

Ilmeisesti olet himassa kaiket päivät ja kyttäät ikkunasta kun olet noin hyvin perillä. Harkitse paparazzin uraa. Olet näköjään tehnyt naapurin rouvasta oikein elämäsi sisällön.

[QUOTE="Annuli";25146089]Akka ei oo missään töissä, ikää on 27v ja 2 lasta, mies on 30v ja käy töissä. Mies kai tienaa ihan hyvin, mutta ei nyt ihan ihmeellisiä, mut kaipa niillä on sitten jotain rahaa vanhasta takaa. Mut joteski ihmetyttää kun aamulla ukko lähtee töihin ja ottaa lapset (3 ja 5 v) mukaan ja vie ne tarhaan. Sitten tulee muksujen kanssa 15-16, joskus lähtee takas töihin vielä!!! Toki joskus akka hakee lapset, mut suht. harvoin.

En tiä mitä akka tekee kotona, mutta sen tiän että aika usein käyttää siivouspalvelua. Siivojat tulee ja akka lähtee shoppailemaan. Usein sitä näkeekin keskustassa jossain kaupoissa tai sit kampaamossa tai kauneushoitolassa.

On aika nokka pystyssä ihminen, mutta osaa kyllä olla mukavakin. Hiukan ylpeenolonen, mutta muuten ok noin face-to-face... Mut silti mä ihmettelen,että miten mies viittii kattoa tota touhua. Mies on todella hyvä tyyppi, siksi ihmettelenkin, että miksi hän haluaa ryömiä tuon prinsessan edessä.

Kertokaas mitä ootte mieltä ja onko lähipiirissänne vastaavia tapauksia. Ja mitä ajattelette moisesta.[/QUOTE]

eikö tossa ole kuitenkin joku pieni ristiriita?

Ei nyt tule mieleen muuta vastausta sulle kuin se kliseinen "hanki elämä".
Meillä mies käy aina kaupassa. Minä laitan aina ruoan, koti hoidetaan yhdessä.
Mies lähtee joka aamu töihin, minä teen kotona etätöitä, ja usein todella pitkiä päiviä. Tienaan meistä kahdesta enemmän.
Naapurit voisivat kuvitella, että olen laiska "akka" joka ei tee mitään, mutta onneksi meidän naapurissa ei asu ennakkoluuloisia, putkiajattelua harrastavia kyyliä.

No öh. Siis jos käyn kerran kuussa baarissa ja se on aina siellä, niin vois otaksuu että on muulloinkin. Etenkin kun kaverit on maininneet että sekin oli siellä. Ei tee etätöitä sen verran tiedän. On työttömänä. Itse olen kotona, koska mulla on nuorin lapsi 1v.

Ja emmä kyylää enkä tosiaan ajattele, että kaikki pitää tehä just tietyllä tavalla. Ja en mä pelkästään tota naapuria haukkunut.

Mun mielestä on kummalista pitää verhot kiinnin päivät pitkät, joten en viitti.

Voi elämä! Olen 27-vuotias kotirouva, minulla on kaksi päiväkoti-ikäistä lasta. Olen tällä hetkellä kuntoutustuella, sillä olen sairastanut monta vuotta selkärankareumaa, joka on vain paheenmaan päin. Sairaus estää minua tekemästä tällä hetkellä ansiotyötä ja pian uudelleen koulutus on ajankohtaista. Itseasiassa olen etukäteen suorittamassa kotoa käsin etänä muutamia verkkokursseja! Sairaus hankaloittaa myös kotiaskareista selviytymistä, jonka vuoksi meillä käy kotona siivooja kerran viikossa. Sillä aikaa kän usein lääkärissä, fysioterapiassa tai hierojalla helpottamassa kipujani.

Terveisiä vaan sinulle naapuri!

Mikä fucking kyylä-akka sä itse olet? Kuulostat toooodella ärsyttävältä tapaukselta. Sellaselta, jolla itsellä tyhjä elämä, ja luulee tietävänsä kateellisuudessaan tuntemattomista kaiken!

Ehkä se pitää ne verhot kiinni kun naapurit kyttää sen tekemisiä! Ei ne meilläkään ole auki kun metsän puolelle. Tarvii uteliaiden tirkistellä mitä kotonani tapahtuu!! T. toinen naapurien kyyläämä. Oot niin kateellinen kuin voi ihminen olla!

Mä teen töitä kotoa käsin - ihan täyspäiväisenä yrittäjänä ja tienaan sillä hyvin elantoni - joten pitääkö mun nyt olettaa, että kaikki naapurit pitävät mua jonakin friikkinä ja laiskana työttömänä, joka elelee jollain perintörahoilla?

[QUOTE="vieras";25146422]Mistä tiedät ettei tee kotonaan töitä????[/QUOTE]

Olen jutellut. Yleensä lähtee 10-11 kaupungille niin laitettuna. Ja melkein aina eri kuteet. Ostelee sit vaatteita ja koruja, että voi seuraavana päivänä lähtee uusissa :)

Siis tiedän, että nainen on työtön. Viimeksi ollut töissä ennen lapsia. Opiskellut kylläkin jossain vaiheessa, on kai tradenomi.

Joo olis pitänyt arvata että ollaan niin vastahankaan. Mut tosiaan hän ei oo millään kuntotustuella.

No ehkä hän käy sitten työhaastatteluissa? Sitä paitsi, minusta ei ole kauhean fiksua täällä arvostella naapureitaan ja vielä käyttää nimitystä "akka". Et sinä itsestäsi ainakaan mitenkään hyvää kuvaa nyt anna. Mitä tällä aloituksella haet?

[QUOTE="vieras";25146435]Mä teen töitä kotoa käsin - ihan täyspäiväisenä yrittäjänä ja tienaan sillä hyvin elantoni - joten pitääkö mun nyt olettaa, että kaikki naapurit pitävät mua jonakin friikkinä ja laiskana työttömänä, joka elelee jollain perintörahoilla?[/QUOTE]

Emmä pidä tota friikkinä. Aattelen, että hän on prinsessa, jonka olis pitänyt ilmeisesti bailata ja elää nuoruutta vähän pidempään. Onhan se kurjaa, että nyt tekee sitä eikä jaksa olla lasten kanssa.

Mun oma arvaus on se, että oikeesti se ei kunnoita miestään vaan laittaa sen tekemään koko ajan enempi ja enempi. Ja lopulta tää homma menee siihen, että toi nainen hyppää jonkun toisen miehen matkaan. Ainakin kaupungilla ja baareissa meininki on sellainen, että suorastaan kerjää huomioita miehiltä.

Yhteistyössä