Usko rakkauteen mennyt. Matilla uusi.

Kyy
Ei voi käsittää, mitä tollanen nuori tyttö näkee jossain Matissa? Taitaa olla taas joku uus wannabe julkkis eikä sit saanu edes sitä Keskistä iskettyä, niin piti Mattiin turvautua. :headwall:

Sinänsä voi kuitenkin olla ihan hyvä, jos Matti ja Mervi eroaisivat ihan lopullisesti. Olisi varmasti paras ratkaisu molemmille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
ja ensi viikolla "Matti palasi häntä koipien välissä Mervin luo"-lööppi.
Todennäköisesti tässä käy juuri näin ja Mervi ottaa Matin takas ja rakkaus roihuaa jälleen kerran.. hoh hoijaa..
niin, ainakin viikon tai pari. sitten taas tapellaan ja Matti karkaa hevostalleille. tietty se toimittaja tulee mukaan B)
 
ei ole aikoihin mitään kuulunutkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kai te olette jo selvillä että yksi Suomen kauneimpia rakkaustarinoita on tullut tiensä päähän (jälleen kerran) ja Matti on löytänyt rinnalleen uuden naisen, nuoren Jennan.
Aikuismaisesti uudesta naisesta ja erosta Matti ilmoittaa vaimolleen Merville seiskan välityksellä :heart:
eikä!!!!! taas joku mainoskikka! siis Matti saa taas vähän rahaa kun pääsee otsikoihin.
 
yksi monien joukossa
tyttö on tosi suloinen. Matti on aina tykännyt blondeista. eihän tuo kai kestä mutta Matti on Matti ja ei koskaan sovi unohtaa kuinka hyvä mäkimies hän on joskus ollut. elämä vaan vei....ikävä kyllä. miksi muuten nykäsen keikoilla on aina aivan jumalattomasti ihmisiä ????
itse en ole ollut enkä mene , mutta olisi kyllä aika hyvä tietää mikä siinä on niin vetävää?
minä itse lähinnä tunnen kai sääliä Mattia kohtaan. miksi huippu urheilijan elämä meni tuollaiseksi? ihan tosisaan toivon hänelle kaikkea hyvää! en pahaa!
En kenellekkään. yritän nähdä aina ihmisen kokonaisvaltaisesti, yritän ymmärtää syitä miksi on niin käynyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no muuta en sano mutta täytyy nyt ihan oikeesti ihmetellä niitä naisia jotka matin mukaan lähtevät...
Matilla on iso.... isot tytöt on kertonu...
Ei riitä iso muna jos mies muuten on öklö.
ja eikös se muna oo leikkauksella "isonnettu"? eli kiinnikkeet napsastu poikki niin se täydessä stondiksessaki vähäsen lerputtaa?

näin mie oon kuullu. ei ole luojan kiitos omakohtasta kokemusta aiheesta.

 

Yhteistyössä