Usko rakkauteen mennyt. Matilla uusi.

Kai te olette jo selvillä että yksi Suomen kauneimpia rakkaustarinoita on tullut tiensä päähän (jälleen kerran) ja Matti on löytänyt rinnalleen uuden naisen, nuoren Jennan.
Aikuismaisesti uudesta naisesta ja erosta Matti ilmoittaa vaimolleen Merville seiskan välityksellä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Matti vaan nyhtää jutuillaan Seiskalta rahaa...
Tai Seiska Matilla
Juu, niinkin päin =)
Joskus oli juttu jossain, että kun Matilla menee huonosti, niin soittaa sille Seiskan toimittajaystävälleen Kai Merilälle (?), että teepäs minusta juttu ja taas on Matilla ropoja kukkarossa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja psykologi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Nääh,eihän tossa nyt mitään uutta ja ihmeellistä ole..
Se onkin varmaan parisuhde johon sinä pystyt samaistumaan.
Ai että mä olen se Mervi sitten vai? :D Jos olisin,niin johan toi ukkeli olisi lentänyt aikoja sitten pihalle ja toiseksi mä en ole yhtä alkoholisoitunut kuin hän.

Mutta onhan toi Matti harrastanut tota jo iät ajat,eli siinä ei todellakaan ole mitään uutta ja ihmeellistä :whistle:
Ja miksi mun parisuhde piti tähän liittää mukaan,kun en kuitenkaan ole kyseinen ihminen?
 
heh
Ainahan Masalla on noita muita ushteita. Mutta aina se palautuu Mervin viereen. Miksi? No Mervillä on rahaa! Mervi on samanlainen! Mervi sitä jaksaa katella! Hyvin yksinkertaista. Ne on samanlaiset ihmiset, mitä tulee päihteisiin ja muihin, niin sitä kautta sopivat toisilleen hyvin. Vaikka toisaalta ois parempi, että oisivat sellasen kans, joka noita ei käytä..mut ei kukaan normaali jaksa tollasta katella.
 

Yhteistyössä