Joo se unohtui, soriAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Siis Nykänen vai?
Se onkin varmaan parisuhde johon sinä pystyt samaistumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nääh,eihän tossa nyt mitään uutta ja ihmeellistä ole..
Tai Seiska MatillaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Matti vaan nyhtää jutuillaan Seiskalta rahaa...
näinpä. Matin kaverihan on siellä seiskassa toimittajana.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Tai Seiska MatillaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Matti vaan nyhtää jutuillaan Seiskalta rahaa...
Juu, niinkin päin =)Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Tai Seiska MatillaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Matti vaan nyhtää jutuillaan Seiskalta rahaa...
taitaapi olla molemminpuolista tääAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Tai Seiska MatillaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Matti vaan nyhtää jutuillaan Seiskalta rahaa...
Täydellinen suhde?*hymyilee*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taitaapi olla molemminpuolista tääAlkuperäinen kirjoittaja Candide:Tai Seiska MatillaAlkuperäinen kirjoittaja Estu:Matti vaan nyhtää jutuillaan Seiskalta rahaa...
Ai että mä olen se Mervi sitten vai? Jos olisin,niin johan toi ukkeli olisi lentänyt aikoja sitten pihalle ja toiseksi mä en ole yhtä alkoholisoitunut kuin hän.Alkuperäinen kirjoittaja psykologi:Se onkin varmaan parisuhde johon sinä pystyt samaistumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Nääh,eihän tossa nyt mitään uutta ja ihmeellistä ole..
jotain tällaista juu.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:varmaan meikattu silmä mustaks että menis uskottavammin läpi .