Usko Jeesukseen niin pelastut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spartta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Spartta

Aktiivinen jäsen
16.06.2022
168
26
28
36
Jeesus Kristus on kuollut meidän syntiemme puolesta ja uskomalla Häneen saat kaikki syntisi anteeksi, yhteyden Jumalaan ja pääset taivaaseen. Ilman Jeesusta jokainen joutuu itse maksaa hinnan synneistään joka on ikuinen kärsimys ja ero Jumalasta helvetissä. Jumala tahtoo pelastaa jokaisen, mutta ei voi hyväksyä syntiä. Jeesus Kristus tekee sinusta puhtaan synneistäsi uskomalla Häneen.

Jeesus Kristus on kuollut meidän syntiemme puolesta ja uskomalla Häneen saat kaikki syntisi anteeksi, yhteyden Jumalaan ja pääset taivaaseen. Ilman Jeesusta jokainen joutuu itse maksaa hinnan synneistään joka on ikuinen kärsimys ja ero Jumalasta helvetissä. Jumala tahtoo pelastaa jokaisen, mutta ei voi hyväksyä syntiä. Jeesus Kristus tekee sinusta puhtaan synneistäsi uskomalla Häneen.
Linkki? 🙄

Raamatussa Johannes 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. 17 Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa vaan sitä varten, että maailma pelastuisi hänen kauttaan. 18 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita. Mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainutsyntyisen Pojan nimeen.

paitsi että koko usko perustuu helvetin pelkoon

Jeesus sanoikin mainiosti, että saatana on uskossa parasta, koska kukaan ei uskoisi jeesukseen jos ei olisi saatanaa
Koko usko perustuu Jumalan rakkauteen ja voimaan. Kun kohtaat Jeesuksen elämäsi muuttuu. Vapaudut syyllisyydestä, häpeästä ja kaikesta alemmuuden tunteesta. Tiedän useita narkkareita ja juoppoja, jotka vapautuneet täysin riippuvuuksista. Tähän ei lääketiede pysty. Itse olen parantunut sisäisesti kaikista lapsuuden traumoista. Ei ole vihaa tai katkeruutta, jota kannoin pitkään. Vain Jeesus pystyy tähän.

Koko usko perustuu Jumalan rakkauteen ja voimaan. Kun kohtaat Jeesuksen elämäsi muuttuu. Vapaudut syyllisyydestä, häpeästä ja kaikesta alemmuuden tunteesta. Tiedän useita narkkareita ja juoppoja, jotka vapautuneet täysin riippuvuuksista. Tähän ei lääketiede pysty. Itse olen parantunut sisäisesti kaikista lapsuuden traumoista. Ei ole vihaa tai katkeruutta, jota kannoin pitkään. Vain Jeesus pystyy tähän.
Entä jos en ole alunperinkään rikki, vaan varsin tyytyväinen elämääni? Ei ole lapsuudentraumoja, en ole alkoholisti, elämäsä on kaikki hyvin. En pelkää koronaa, enkä Venäjää, enkä kuolemaa. En ole onneton tai koe, että elämästäni puuttuu mitään. En koe syyllisyyttä tai häpeää tai alemmuudentunnetta. Miten Jeesus sitten muuttaa elämäni, jos kaikki on jo hyvin?

Väärin, sinäkin uskot vain siksi, että pelkäät helvettiä :)

Miksi sinä teet syntiä? Minä en sinun tarinoihinsi usko pätkän vertaa!

Ottaisit mallia minusta, hylkää uskosi ja ole tekemättä syntiä jatkossa
Jokainen on syntiä tehnyt. Ilman Jeesusta on mahdotonta olla tekemättä syntiä, koska ihmisluonto on turmeltunut. Kun tulee uskoon saa uuden luonnon, uuden Hengen.

Jumala on täysin hyvä ja Hänen edessään meidän omat tekomme ovat kuin likainen vaate. Ne eivät riitä Hänen Pyhyyden edessä. Jeesuksen sovitustyö tekee sinut puhtaaksi, kun uskot sen ja armosta Jumala hyväksyy sinut yhteyteensä

Jokainen on syntiä tehnyt. Ilman Jeesusta on mahdotonta olla tekemättä syntiä, koska ihmisluonto on turmeltunut. Kun tulee uskoon saa uuden luonnon, uuden Hengen.

Jumala on täysin hyvä ja Hänen edessään meidän omat tekomme ovat kuin likainen vaate. Ne eivät riitä Hänen Pyhyyden edessä. Jeesuksen sovitustyö tekee sinut puhtaaksi, kun uskot sen ja armosta Jumala hyväksyy sinut yhteyteensä
Ilman saatanaa ei ole jeesusta.