Uskaltasitko päästää 12v jo mummulaan yöksi?

  • Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
mami
On ollut muutaman tunnin hoidossa mutta ei vielä yökylässä. Miksi uimahallissa muut äidit aina katsovat meitä kieroon, kun poikani 12v tulee naistenpuolelle? Ei se yksin vielä pärjää kun ei osaa vaatteita kääntää oikeinpäin ym. Nyt lähdemme pyöräilemään kun saatiin apparitkin jo pois<3 Sen jälkeen mennään meiän pihalle leikkii ja annan mussukalle oikein isot vauhdit keinussa. Inhottaa vaan kun jotkut puklaa noihin turvakeinuihin :(
 
vieras
Meidän poika on kutsuttu ensi viikolla armeijaan. Uskaltaako sinne päästää 22 v. kokemattoman nuoren miehen, kun joutuu olemaan niin paljon poissa kotoa. Kuka sille ruuankin laittaa. Se kun ei syö muuta kuin mun tekemää.
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän poika on kutsuttu ensi viikolla armeijaan. Uskaltaako sinne päästää 22 v. kokemattoman nuoren miehen, kun joutuu olemaan niin paljon poissa kotoa. Kuka sille ruuankin laittaa. Se kun ei syö muuta kuin mun tekemää.
Mä en päästäs, en ainakaan yöksi.
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
On se kumma kun nykyaikana ei viitsitä itse lapsiaan hoitaa :(
Ai mä oon sitten huono äiti, kiva kiva. MNut entäs jos mä käyn nukuttamassa pojan mummulla ja sitten kun poika nukahtaa niin lähden? Yöllä hiivin mummulaan, ja kun poika herää niin äiti onkin siinä.
 
Reetuli76
Oho!Meillä tytär ollu yökylässä vauvasta asti.Minusta olisi jo korkea aika teidänkin viedä yökylään.Asia vaikea jo varmaan nytkin,kun ei nuorempana ole ollut.TSEMPPIÄ!Mitä pahaa siinä on?Meidän tyttö ainakin tykkää.
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja Reetuli76:
Oho!Meillä tytär ollu yökylässä vauvasta asti.Minusta olisi jo korkea aika teidänkin viedä yökylään.Asia vaikea jo varmaan nytkin,kun ei nuorempana ole ollut.TSEMPPIÄ!Mitä pahaa siinä on?Meidän tyttö ainakin tykkää.
Siis kamalaa, en voi uskoa että vauvan joku voi laittaa yöksi :'(
 
Arktinen banaani
kuka voi olla noin huono äiti ettei lastaan opeta olemaan ikäisensä tasolla? tyhmää tuollainen pelleily. saisit hävetä, vai että uimahalliin!!! ekaluokkalaiset opettelee koulussa käymään itsenäisesti uimahallissa, miksei sun vauva sitä osaa?
 
Mikä siinä niin kamalaa on?Tytär tosi läheinen isovanhempien kans,eikä ole mikään arkajalka,kun on päässyt.Ja nykyään itsekin välillä pyytää yökylään.Kyl musta vanhempien jaksaminen on tärkeää.Lapsikin voi paremmin.
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja Arktinen banaani:
kuka voi olla noin huono äiti ettei lastaan opeta olemaan ikäisensä tasolla? tyhmää tuollainen pelleily. saisit hävetä, vai että uimahalliin!!! ekaluokkalaiset opettelee koulussa käymään itsenäisesti uimahallissa, miksei sun vauva sitä osaa?
Tosi vastuutonta opettajalta jos päästää pienen 7v yksin uimahalliin. Tai oikeastaan vanhemmilta jos eivät ole valmiita tulla mukaan. Me uidaan aina pojan kanssa lasten altaassa, vasta nyt pikku hiljaa aletaan siirtyä isoon. Minä olin muuten jokaisella uimahalli reissulla mukana mitä koulussa ovat tehneet.
 
Arktinen banaani
tottakai opettajan kanssa mut ei ne pue niitä lapsia, katsoo vaan jostain nurkasta että kaikki sujuu ilman riitoja...

ja voisin laittaa vuoden vanhan lapsen mummolaan yökylään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja Arktinen banaani:
kuka voi olla noin huono äiti ettei lastaan opeta olemaan ikäisensä tasolla? tyhmää tuollainen pelleily. saisit hävetä, vai että uimahalliin!!! ekaluokkalaiset opettelee koulussa käymään itsenäisesti uimahallissa, miksei sun vauva sitä osaa?
Tosi vastuutonta opettajalta jos päästää pienen 7v yksin uimahalliin. Tai oikeastaan vanhemmilta jos eivät ole valmiita tulla mukaan. Me uidaan aina pojan kanssa lasten altaassa, vasta nyt pikku hiljaa aletaan siirtyä isoon. Minä olin muuten jokaisella uimahalli reissulla mukana mitä koulussa ovat tehneet.
..mitä pojan kaverit tykkää, kun äitee on aina mukana? Vai onko pojallasi kavereita? :saint:
 
Mami ei taida pystyä irrottautumaan pojasta,kun noin huolehtii.Onko sulla liian vähän kontakteja aikuisiin?Lapsesta voi tulla arka ja pelokas,kun noin kahlitaan.OMAA kokemusta on.Itseäni ylisuojeltiin.Ja loppu tulos:eek:len yliherkkä,arka,masentunut ja kärsin sos.til.peloista.

 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja Arktinen banaani:
kuka voi olla noin huono äiti ettei lastaan opeta olemaan ikäisensä tasolla? tyhmää tuollainen pelleily. saisit hävetä, vai että uimahalliin!!! ekaluokkalaiset opettelee koulussa käymään itsenäisesti uimahallissa, miksei sun vauva sitä osaa?
Tosi vastuutonta opettajalta jos päästää pienen 7v yksin uimahalliin. Tai oikeastaan vanhemmilta jos eivät ole valmiita tulla mukaan. Me uidaan aina pojan kanssa lasten altaassa, vasta nyt pikku hiljaa aletaan siirtyä isoon. Minä olin muuten jokaisella uimahalli reissulla mukana mitä koulussa ovat tehneet.
..mitä pojan kaverit tykkää, kun äitee on aina mukana? Vai onko pojallasi kavereita? :saint:
Tietenkin sillä on kavereita!Leikkii usein tuossa pihalla kun ulkoillaan niin naapurin 3v kaksosten kanssa.
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja reetuli76:
Mami ei taida pystyä irrottautumaan pojasta,kun noin huolehtii.Onko sulla liian vähän kontakteja aikuisiin?Lapsesta voi tulla arka ja pelokas,kun noin kahlitaan.OMAA kokemusta on.Itseäni ylisuojeltiin.Ja loppu tulos:eek:len yliherkkä,arka,masentunut ja kärsin sos.til.peloista.
On minulla kontakteja aikuisiin, paljonkin kun on tämä kaksiplussa jossa jutella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Tietenkin sillä on kavereita!Leikkii usein tuossa pihalla kun ulkoillaan niin naapurin 3v kaksosten kanssa.
Tosi kiva juttu! Teillä riittää kaksosten äidin kanssa varmaan hyvin yhteistä juttua sen aikaa, ku lapset leikkii hiekkalaatikossa? :heart:
 

Yhteistyössä