Uskaltasitko päästää 12v jo mummulaan yöksi?

  • Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
On ollut muutaman tunnin hoidossa mutta ei vielä yökylässä. Miksi uimahallissa muut äidit aina katsovat meitä kieroon, kun poikani 12v tulee naistenpuolelle? Ei se yksin vielä pärjää kun ei osaa vaatteita kääntää oikeinpäin ym. Nyt lähdemme pyöräilemään kun saatiin apparitkin jo pois<3 Sen jälkeen mennään meiän pihalle leikkii ja annan mussukalle oikein isot vauhdit keinussa. Inhottaa vaan kun jotkut puklaa noihin turvakeinuihin :(
..uskottavuutta olisit saanut vähän lisää tähän, jos olisit noita kielioppivirheitä viljelly himppasen enempi :LOL:

..mutta siis ihanaa perjantaita! Tää auttaa hyvin pääsee tunnelmaan!
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Tietenkin sillä on kavereita!Leikkii usein tuossa pihalla kun ulkoillaan niin naapurin 3v kaksosten kanssa.
Tosi kiva juttu! Teillä riittää kaksosten äidin kanssa varmaan hyvin yhteistä juttua sen aikaa, ku lapset leikkii hiekkalaatikossa? :heart:
No oikeastaan ei, se on vähän toista maata kuin minä, ei niin rento kuin minä oon. Kerran kävi kiekumaan ettei noi turvakeinut enää isoille lapsille oo ja semmosta.
 
hei haloo
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Tietenkin sillä on kavereita!Leikkii usein tuossa pihalla kun ulkoillaan niin naapurin 3v kaksosten kanssa.
Tosi kiva juttu! Teillä riittää kaksosten äidin kanssa varmaan hyvin yhteistä juttua sen aikaa, ku lapset leikkii hiekkalaatikossa? :heart:
No oikeastaan ei, se on vähän toista maata kuin minä, ei niin rento kuin minä oon. Kerran kävi kiekumaan ettei noi turvakeinut enää isoille lapsille oo ja semmosta.
Törkee! Dissataan sitä yhdessä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Tietenkin sillä on kavereita!Leikkii usein tuossa pihalla kun ulkoillaan niin naapurin 3v kaksosten kanssa.
Tosi kiva juttu! Teillä riittää kaksosten äidin kanssa varmaan hyvin yhteistä juttua sen aikaa, ku lapset leikkii hiekkalaatikossa? :heart:
No oikeastaan ei, se on vähän toista maata kuin minä, ei niin rento kuin minä oon. Kerran kävi kiekumaan ettei noi turvakeinut enää isoille lapsille oo ja semmosta.
No niin just. Oli kuitenkin vaan oikeasti kateellinen, kun olis just sillä hetkellä halunnu oman pentunsa sinne keinuun.

Miten on pojalla koulu mennyt? ..onko tarvinnut muuten olla mukana, kun siellä uimahallissa?

Ehkä liikuntatunneilla muutenkin? Ja tietysti peseytyminen esim. ulkoliikunnan jälkeen on sellainen, että ei voi olettaa vielä liki yläkoululaisen pärjäävän vain yhden opettajan avustuksella!
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Tietenkin sillä on kavereita!Leikkii usein tuossa pihalla kun ulkoillaan niin naapurin 3v kaksosten kanssa.
Tosi kiva juttu! Teillä riittää kaksosten äidin kanssa varmaan hyvin yhteistä juttua sen aikaa, ku lapset leikkii hiekkalaatikossa? :heart:
No oikeastaan ei, se on vähän toista maata kuin minä, ei niin rento kuin minä oon. Kerran kävi kiekumaan ettei noi turvakeinut enää isoille lapsille oo ja semmosta.
No niin just. Oli kuitenkin vaan oikeasti kateellinen, kun olis just sillä hetkellä halunnu oman pentunsa sinne keinuun.

Miten on pojalla koulu mennyt? ..onko tarvinnut muuten olla mukana, kun siellä uimahallissa?

Ehkä liikuntatunneilla muutenkin? Ja tietysti peseytyminen esim. ulkoliikunnan jälkeen on sellainen, että ei voi olettaa vielä liki yläkoululaisen pärjäävän vain yhden opettajan avustuksella!
No mä saatan pojan kouluun ja haen kun pääsee. Nyt kun sillä on pidemmät päivät niin minäkin voin jo mennä töihin muutamaksi tuntia, ennen olin vaan kotona...Poika hoitaa liikunnan jälkeiset pesut vasta kotona jos vaan jaksaa, minusta ei kuivaihoisen lapsen tarvitse joka päivä käydä suihkussa. Eihän lapsen hiki haise ja lapsihan ei koskaan ole likainen, joten kerran kaksi riittää miinusta vallan hyvin pesuille.
 
voi lapsi rassua millainen äiti hänellä on
Ethän vaan ap ole lähdössä bilettämään, kun lapsi pitää viedä mummolaan? Sä olet huono äiti, häpeäisit. Lapsi menee siitä pilalle, kun sä jatkuvasti käyt ryyppäämässä. Olisit ryypännyt ennen lasten syntymää, niin ei tarvis enää jatkuvasti käydä. Oletko teiniäiti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
No mä saatan pojan kouluun ja haen kun pääsee. Nyt kun sillä on pidemmät päivät niin minäkin voin jo mennä töihin muutamaksi tuntia, ennen olin vaan kotona...Poika hoitaa liikunnan jälkeiset pesut vasta kotona jos vaan jaksaa, minusta ei kuivaihoisen lapsen tarvitse joka päivä käydä suihkussa. Eihän lapsen hiki haise ja lapsihan ei koskaan ole likainen, joten kerran kaksi riittää miinusta vallan hyvin pesuille.
Niin joo. Enpä tätä ajatellutkaan. Ja voihan opettajaa pyytää siirtämään ne liikuntatunnit hänen osaltaan ihan koulupäivän loppuun, jos meinaa alkaa tulla ongelmia?

Varmaan kauheen kiva juttu, että on sulle sit päivän ajaks muutakin ajateltavaa, kun vaan miettiä, et miten se poika siel pärjää.

Mun poika alottaa koulun nyt syksyllä, odotan kyl kauhulla sitä aikaa. Tosi raskasta ajatella, että mä saatan joutua neljäkin tuntia olee ilman häntä. Ei kun siis hän ilman mua!

Mut kai välitunneilla voi käydä sitä kuitenkin katsomassa että kaikki on hyvin?

..mut eikö ole aika julmaa, että noinkin pientä pidetään koulussa ihan jopa kuusi tai seitsemänkin tuntia? Se on kuitenkin melko pitkä aika.
 
"Hemuli"
Tuon ikäisen on minusta jo vähän aikuistuttava, herttinen! Lapsen täytyy saada kokemusta elämässään, sillä hän joutuu armeijaan jossa ei näe moneen päivään vanhempiaan. Herranjestas, ajatelkaa hyvät ihmiset!
 

Yhteistyössä