Uskaltaiskohan täällä avautua huolesta lapsen terveydestä...

tiina
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Do diin.. Sokereita ei mitattu..Liuskat oli loppu:whistle: (miten yllättävää ).

Hb oli 104.
Pe haen sokru mittarin aamulla kotiin ja sitte iltapäivällä on lääkäri.
Eikö tuo hb ole aika matala?
Miten on muuten pojan vointi, vieläkö on ihan veto pois? Hän näytti lähettämässäsi kuvassa tosi voipuneelta:(
Mutta suloinen poika on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Do diin.. Sokereita ei mitattu..Liuskat oli loppu:whistle: (miten yllättävää).

Hb oli 104.
Pe haen sokru mittarin aamulla kotiin ja sitte iltapäivällä on lääkäri.
Hyvä että homma hoidossa. Onko hb ihan normaali tuon ikäiselle vai matala?
On kait se hiukan matalahko.. Terkka sanoi vaan että lääkärin kanssa sitten puhutte.

 
vieras
Mä voin ihan ilman liuskojakin todeta sulle että kyseessä on diabetes. Oireet on niin selvät. Eikä se hengitys aina haise, en mä ainakaan meidän tytöstä haistanut kun sairastui. Muut oireet kyllä oli eli laihtui, oli nuutunut, pissasi ja joi.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Do diin.. Sokereita ei mitattu..Liuskat oli loppu:whistle: (miten yllättävää ).

Hb oli 104.
Pe haen sokru mittarin aamulla kotiin ja sitte iltapäivällä on lääkäri.
Eikö tuo hb ole aika matala?
Miten on muuten pojan vointi, vieläkö on ihan veto pois? Hän näytti lähettämässäsi kuvassa tosi voipuneelta:(
Mutta suloinen poika on!
Sen verran katsoin googlettamalla että 1-3v. hb-viitearvon alaraja on 112, eli matalahko on.
Mitä hemmetin touhua siellä teidän terkkarissa oikein on..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voin ihan ilman liuskojakin todeta sulle että kyseessä on diabetes. Oireet on niin selvät. Eikä se hengitys aina haise, en mä ainakaan meidän tytöstä haistanut kun sairastui. Muut oireet kyllä oli eli laihtui, oli nuutunut, pissasi ja joi.
Poju ei ole laihtunut!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voin ihan ilman liuskojakin todeta sulle että kyseessä on diabetes. Oireet on niin selvät. Eikä se hengitys aina haise, en mä ainakaan meidän tytöstä haistanut kun sairastui. Muut oireet kyllä oli eli laihtui, oli nuutunut, pissasi ja joi.
Poju ei ole laihtunut!
Ei sitä laihtumista välttämättä tapahdukaan huomattavan paljon. Olisin kyllä sinuna tosi huolissani kun lapsi on noin nuutunut.
 
sininen
:´( Voi sinua ja voi pientä. Hyppisin itse seinillä, ihanaa kun sinulla tuntuu pysyvän tolkku. Teidän kylän neuvola ja tk-toiminta kuulostaa kyllä olevan syvältä.

Kaikkea hyvää.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Vieläkö lapsi "samassa kunnossa"?Vai onko yhtään pirteämpi?
Siis tuo lattioilla pötköttely on jatkunu monta viikkoa..

Ja tän hetkinen kuva tulee hetken päästä.. :whistle:
Ai juu, niinhä tuolla olikin..
Höh. No toivotaan että lääkärillä sit selviää mikä pientä vaivaa.
 
Hyvä, että lääkäriaika jo varattuna, mutta yksityiselle marssisin minäkin. Pelästyin meinaan viime kesänä meidän 2-vuotiaan olotilaa niin kovasti, että tästedes vien lapset heti yksityiselle, jos jotain normaalista poikkeavaa sattuu tulemaan. Meinaan keskimmäinen (viime vuoden heinäkuussa täytti 2v) oli yhtenä aamuna ihan veltto, ei avannut silmiään, vaikka kuinka puhuttelin häntä tai ravistelin. Mentiin ensiapuun ja selvisi, että verensokerin niin alhainen, että lääkäri sanoi, että ambulanssilla suoraan tänne Espooseen Jorvin sairaalaan (oltiin silloin mun vanhemmillani Salossa ja siellä lastenlääkärinä oli jokin harjoittelija tms, jonka takia lääkäri ei halunnut, että poika jäisi sinne). Onneksi hoitaja sain pillimehua pojan suuhun ja poika virkosi niin, että joi 5dl mehua yhtä putkea ja päästiin seuraamaan tilannetta kotiin. Poika oli kyllä juonut edellisenä päivänä ja jotain syönytkin, mutta orastava vatsatauti kai vaikutti tuohon tilaan tosi paljon.
 
En varmaan ite ilkeis odotella, mutta mulla on kyllä lapsi, joka ei ikinä vaan pötkötä... Kerran oli kuumeessa tolkku pois ja olin aivan paniikissa. Ja ammatiltani sairaanhoitaja...
Toivottavasti selviää pian, mikä vaivaa. Jaksamista!
 

Yhteistyössä