M
mie vuan
Vieras
Meidän n. 2,5-vuotias poika lopetti vähän aikaa sitten päiväunien nukkumisen, nyt en saa enää millään poikaa unille vaikka miten yrittäisin. Meillä on perheessä myös 7kk vanha vauva, jolla on nyt varsin levoton vaihe päällä ja yöt on tosi hajanaisia. Vauvallakin on lisäksi nyt vaikeuksia nukkua päivällä kun isoveli ei rauhoitu vaan mekkaloi, enkä minä pääse vauvan viereen häntä rauhoittelemaan. Ulkona vauva ei nuku kunnolla, sielläkin on liikaa häiriötä.
Olen ihan zombie päivällä ja koko ajan kireä kun viulunkieli, kaikki ollaan niin väsyneitä. Olisko se ihan totaalisen väärin laittaa noin pieni katsomaan hetkeksi, esim. 30min, yksin piirrettyjä sillä välin kun otan vauvan kanssa torkut viereisessä huoneessa? Piirrettyjen ääressä poika on aina rauhallinen, muuten ei oikeastaan koskaan...
Olen ihan zombie päivällä ja koko ajan kireä kun viulunkieli, kaikki ollaan niin väsyneitä. Olisko se ihan totaalisen väärin laittaa noin pieni katsomaan hetkeksi, esim. 30min, yksin piirrettyjä sillä välin kun otan vauvan kanssa torkut viereisessä huoneessa? Piirrettyjen ääressä poika on aina rauhallinen, muuten ei oikeastaan koskaan...