Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ainahan mä lääkitsen noita toistensa lääkkeillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Njooh. Annoin kyllä kuopukselle ison annoksen Ventolinea, ennen kuin oli todettu astmaa tai määrätty omaa lääkettä. Jotenkin tuntui turhalta lähteä yötä myöden päivystykseen, jossa ahdistukseeen olis annettu 6x Ventoline Spiran sijasta..
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Njooh. Annoin kyllä kuopukselle ison annoksen Ventolinea, ennen kuin oli todettu astmaa tai määrätty omaa lääkettä. Jotenkin tuntui turhalta lähteä yötä myöden päivystykseen, jossa ahdistukseeen olis annettu 6x Ventoline Spiran sijasta..
Ei meillä kuopuksella ollut todettu astmaa kun Ventolinea määrättiin pari viikkoa sitten.
Lapsilla siis sama flunssa parin viikon viiveellä, kuopuksella kurkunpääntulehdus loppujen lopuks. Esikoinen köhii nyt samaan malliin enkä keksi tuohon muuta apua kuin ventoline, jos edes sekään auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kannattaa sen Ventolinen kanssa olla varovainen sillä kerran nappasin sitä itse ja sain todella ahdistavaia rytmihäiriöitä. Taisin kyllä ottaa vähän överisti mutta kyllä tyttökin valitteli omituista oloa rinnassa vaikka annostuksen mukaan annettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Kun lääke ja oireet on tutut niin mikäs siinä. Turha sitä on alkaa toista purkkia ostamaan samaa tavaraa vain siksi että sen kyljessä lukee sisaruksen nimi. Pitää silti muistaa että tarvittaessa vie myös lääkäriin ellei omin päin lääkitseminen auta.
Alkuperäinen kirjoittaja adora:Mulla on sellainen kuva että tällänen resepti lääkkeen väärinkäyttö olis tosi tuomittavaa, siks kyselin tätä
Ei näköjään ihan niin kuin luulin.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Minä kerran soitin siihen 24h neuvolanumeroon vai mikä se on. En nyt edes muista mistä oli kyse, mutta jotain lääkettä olisin antanut pikkuveljelle, mitä oli kotona reseptillä siskolle määrätty. Varmistin vain että onko annostus oikea, puhelimen päässä oleva sanoi että ei saisi antaa, mutta jos annat, niin annatko myös oikean nimesi ja henk. tunnuksesi heille. Annoin toki. En tiedä mitä sillä loppujen lopuksi tekivät, tiedottivatko neuvolaan tai jotain.
Nyt en vaan muista mikä lääke olis ollut kyseessä, koska nuo ei koskaan oikein sairasta. Voisko olla joku Atarax, vaikka se kai ei ole reseptilääke edes.
Mutta kuitenkin, vakavasti ottivat asian.
Ap:n tilanteessa olisin todellakin antanut lääkettä itsekin.