Uskaltaisinko epilloida nuo rönsyilevät karvat?

  • Viestiketjun aloittaja auttakaa karvakasaa!
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa karvakasaa!
Mulla on pimppakarvat ihan hirveän laajalla alueella, menee reisille asti ja tuo taipeitten iho on hirveän ohutta ja herkkää.
Saako apteekista jotain puudutetta, jota voisin käyttää ennen epilointia?
Höylätä olen yrittänyt, mutta ainakin tuntuu siltä, että karvoitus vain leviää sillä tavoin.
Atuloillakin olen yrittänyt tuota siistiä, mutta se sattuu ihan perkuleesti ja tuossa on monen tunnin urakka aina. :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käy sokeroimassa tai vahaamassa ne kosmetologilla, ja epiloi sen jälkeen tosi tiheästi sitä aluetta, niin ei satu niin prkleesti.
No en uskalla mennä. Hävettää nuo karvat, ihan kuin miehen karvoitus, aarrepolkuineen päivineen.:ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käy sokeroimassa tai vahaamassa ne kosmetologilla, ja epiloi sen jälkeen tosi tiheästi sitä aluetta, niin ei satu niin prkleesti.
No en uskalla mennä. Hävettää nuo karvat, ihan kuin miehen karvoitus, aarrepolkuineen päivineen.:ashamed:
Ne on kuule nähneet vaikka mitä :D Esim. mun apinakarvoituksen. Eikä siellä tartte käydä kuin kerran, sitten vaan epilaattori ahkeraan käyttöön.
 
mulla kans
napaan asti karvotus, ei tiheä mutta tarpeeksi. ja nännien ympärillä kans, ne on helppo nyppiä onneks. minä ostin itelle miesten partakoneen, tuntuu hellemmältä kun vahaus yms, rajaajalla lyhenee ja sitten ajan
 
miulla on epilaattorissa se "hellennin" bikini- ja kainalokarvojen ajeluun. kokeilin bikinirajaan ja ei se sattunu nii paljoo, ku luulin ja eipä kasva karvat ihon sisälle. ei tuu niitä punaisia näppyjä. kannattaa kokeilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mulla kans:
napaan asti karvotus, ei tiheä mutta tarpeeksi. ja nännien ympärillä kans, ne on helppo nyppiä onneks. minä ostin itelle miesten partakoneen, tuntuu hellemmältä kun vahaus yms, rajaajalla lyhenee ja sitten ajan
Eikö tolla tuu ihan hirveä sänki? Mulla on epilaattorissa sellainen lyhennysterä, millä ensin leikataan viidakko sopivan mittaiseksi ja sitten epilaattoriosalla kaikki veks... ei tuu sänkeä ja karvankasvu (hi-taas-ti) myös vähenee.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja suhmura-81:
miulla on epilaattorissa se "hellennin" bikini- ja kainalokarvojen ajeluun. kokeilin bikinirajaan ja ei se sattunu nii paljoo, ku luulin ja eipä kasva karvat ihon sisälle. ei tuu niitä punaisia näppyjä. kannattaa kokeilla.
Mulla se hellenninosa on hävinnyt johonkin muuton aikana. :(
 
vahauksessa käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käy sokeroimassa tai vahaamassa ne kosmetologilla, ja epiloi sen jälkeen tosi tiheästi sitä aluetta, niin ei satu niin prkleesti.
No en uskalla mennä. Hävettää nuo karvat, ihan kuin miehen karvoitus, aarrepolkuineen päivineen.:ashamed:
Ne on kuule nähneet vaikka mitä :D Esim. mun apinakarvoituksen. Eikä siellä tartte käydä kuin kerran, sitten vaan epilaattori ahkeraan käyttöön.
Just niin! Nyt toimii epilaattori hyvin, ja kerran viikossa tulee otettua ihan kaikki sieltä..
 

Yhteistyössä