Uskaltaako tilata Hobby Hallista?

kanta-asiakas
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:
Ku on niin paljo ollu juttua niiden laskustusongelmista?! Tänään tuli uus kuvasto ja siin olis niin paljo kaikkee kivaa?!
mitä laskutusongelmia, en ole kuullutkaan.
En mäkään ole kuullut mistään laskutusongelmista ja tilaan aika usein sieltä! Siis liittyykö nää ongelmat siihen, jos maksaa erissä? Siitä en niin tiedä, koska maksan laskun aina kerralla, kun tulee.
 
kanta-asiakas
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
En suosittele. Jos tulee palautuksia, olet kusessa. Ja moni on saanut myös karhukirjeitä vaikka on maksanut laskut. Asioita ei pysty selvittämään, koska kukaan ei vastaa aspan puhelimeen eikä emaileihin.
Onko nää nyt jotain ihan hiljattain tapahtuneita juttuja? Minä tilasin kesällä housuja ym. alejuttuja ja eihän ne pirut mahtuneet alkuunkaan jalkaan. Ensinnäkin ne tuli varmaan jokainen tuote erikseen, sitä kyllä ihmettelin. Laskut tuli kanssa tipoittain, mutta ei mitään karhukirjeitä tullut, vaikka kaksi pakettia palautin.

Kyllä minä aion tilata ainakin sieltä joululahjoja. Jos jotain tulee, niin annan puhelimen soida vaikka koko päivän sinne aspaan. Ja kun saan ne kiinni, niin haukun ne pystyyn ja vaadin korvauksia. Näin se homma ikävä kyllä pyörii. Ei minusta huhujen takia kannata olla tilaamatta, kaikkihan voi mennä ihan hyvin!

Ja tosiaan, jos jotain hämminkiä tulee, niin ei muuta kuin valitus menemään! Eihän se nyt käy, että kauppa porskuttaa ja homma ei toimi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanta-asiakas:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
En suosittele. Jos tulee palautuksia, olet kusessa. Ja moni on saanut myös karhukirjeitä vaikka on maksanut laskut. Asioita ei pysty selvittämään, koska kukaan ei vastaa aspan puhelimeen eikä emaileihin.
Kyllä minä aion tilata ainakin sieltä joululahjoja. Jos jotain tulee, niin annan puhelimen soida vaikka koko päivän sinne aspaan. Ja kun saan ne kiinni, niin haukun ne pystyyn ja vaadin korvauksia. Näin se homma ikävä kyllä pyörii. Ei minusta huhujen takia kannata olla tilaamatta, kaikkihan voi mennä ihan hyvin!

Ja tosiaan, jos jotain hämminkiä tulee, niin ei muuta kuin valitus menemään! Eihän se nyt käy, että kauppa porskuttaa ja homma ei toimi!
Ei nuo huhuja ole, vaan ihan omakohtaisia kokemuksia...
Sähköpostia laitoin syyskuun alussa, ei ole tullut vastausta. Olen soittanut monta kertaa, en pääse läpi. Ja se jonottaminen on maksullista, ja jonossa saa roikkua tunninkin eikä kukaan siltikään vastaa. Etkä todellakaan saa mitään korvauksia vaikka valittaisit...
Minne valittaa, kun se asiakaspalvelu jonne valitukset lähetetään ei toimi? Ei vastaa, ei ota yhteyttä, ei mitään.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:
Ku on niin paljo ollu juttua niiden laskustusongelmista?! Tänään tuli uus kuvasto ja siin olis niin paljo kaikkee kivaa?!
Tähhh???Minkäläiset ongelmat mä tilan aina sieltä ei ollut koskaan ongelmia :D :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
jos ne on ollukkin maksuongelmia :D
Muista en tiedä, mutta mä olen aina maksanut laskuni samantien, ja siltikään siihen lafkaan ei saa mitään yhteyttä, oli asia mikä tahansa, ja yritti sitten puhelimitse, sähköpostitse taikka kotisivujen kautta :headwall:.
No, asiakas äänestää jaloillaan, ja onneksi Hobbarilla ei ole mitään sellaista tuotetta mitä ei saisi myös muualta.
 
Pitäkää kuitit tällessa niin aina selviää! Palautuksesta ottakaa kuitti sen saa kun pyytää jos paketissa ei ollut valmiina jo tullessa!On niitä selvitelty mut kun on ollut tositteet ni aina on selvinneet.Suuressa määrässä aina joskus sattuu!
 
entinen HH asiakas
Ja täällä sellanen homma kun tilattiin videokamera, käsiraha maksettu ja senkin jälkeen 200e lyhennetty, niin sieltä väitetään että penniäkään ei olisi maksettu! lähettävät karhukirjeitä ja tosiaan mitään yhteyttä sinne ei saa... en uskalla enää ikinä kyllä tilata sieltä! Ja en tiedä mitä tässä tehdä, moneen kertaan en sitä kameraa kyllä ala maksamaan!!
 
Kyllä uskallan tlata. Sattui meillekin niin, että tuli kolme kertaa lasku samasta tuotteesta, lähetin e-mailia ja he sieltä soittivat ja asia selkisi. Joka tapuksessa, jos turhia karhuja lähettelevät, kyllähän yleensä maksetut laskut pystyy todistamaan tiliotteella.
 

Yhteistyössä