Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaivattu on vähän hassu termi kyllä kun ei tule laiteltua halajamisen pohjalta niinkään kuin että mikä jäi no, ei nyt välttämättä vaivaamaan niin kuitenkin vähän vajaaksi nyt ainakin. Enpä tiedä. Ehkä se on konkreettisempaa tavallaan sitten, paha sanoa. No, kaipa se siitä. Pitkään pärjännyt ainakin. 8)
 
vierailija
Olisko niin vaarallista viestitellä irl?
En todellakaan söisi sua.
Kerää sä rohkeutes (tai jtn) nyt, mä tein sen silloin kerran. Ja se todellakin vaati multa paljon!!!
Jätin vastaamatta sun kysymykseen, kun tuli olo et et oo yksin siinä. Ja toisaalta, olin niin herkillä, et otin sun kysymyksen torjuntana.

Täällä ei kuule aina edes omia ajatuksiaan.
 
vierailija
Olisko niin vaarallista viestitellä irl?
En todellakaan söisi sua.
Kerää sä rohkeutes (tai jtn) nyt, mä tein sen silloin kerran. Ja se todellakin vaati multa paljon!!!
Jätin vastaamatta sun kysymykseen, kun tuli olo et et oo yksin siinä. Ja toisaalta, olin niin herkillä, et otin sun kysymyksen torjuntana.

Täällä ei kuule aina edes omia ajatuksiaan.
Sivusta tulee mutta tuollainen "olisitko rohkea"-schaiba saattaa toimia paremmin ellei ole randomisti ottanut jonkun kysymyksiä tuolla tavoin miten sattuu. Miksi jonkun pitäisi heittää noppaa sen suhteen miten herkillä (tms.) satut olemaan kun voisit ihan itse valita selväpäisimmän hetkesi ja laittaa sen mahdollisen asiasi muualle kuin tänne eetteriin pyörimään. Hyrh. Sivusta siis mutta mielellään. =]
 
vierailija
Sivusta tulee mutta tuollainen "olisitko rohkea"-schaiba saattaa toimia paremmin ellei ole randomisti ottanut jonkun kysymyksiä tuolla tavoin miten sattuu. Miksi jonkun pitäisi heittää noppaa sen suhteen miten herkillä (tms.) satut olemaan kun voisit ihan itse valita selväpäisimmän hetkesi ja laittaa sen mahdollisen asiasi muualle kuin tänne eetteriin pyörimään. Hyrh. Sivusta siis mutta mielellään. =]
👍
 

Yhteistyössä